Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

icon Obchodní strategie pro těžké časy

23.4.2009 

Zpomalení ekonomiky může vést ktomu, že se zpomalí i váš přísun objednávek. Nemusí tomu však tak být. Dokážete-li zlepšit výkonnost své prodejní funkce tak, aby zajistila dostatek nových klientů,…

icon Chcete dobré jídlo? Jeďte do Tokia

23.4.2009 

Tokio je nejlepším městem pro gurmány na světě již podruhé vřadě. Podle amerického časopisu Food & Wine Magazine si prvenství zaslouží díky velkému množství netradičních restaurací a jedinečným…

Článek v rámci předplatného icon 6 tipů pro získání důvěry zákazníků

23.4.2009 

1. Slibte něco a poskytněte víc. Dodržujte své sliby a snažte se přinést ještě něco navíc. Pokud dojde ke zpoždění, ujistěte se, že zákazníka informujete předem.2. Buďte upřímní vkvalitě i kvantitě.…

Článek v rámci předplatného Čtyři pilíře angažovanosti zaměstnanců

22.4.2009 

Manažeři vIndii nebo Brazílii předhánějí své kolegy vUSA a Evropě ve schopnosti angažovat a motivovat své týmy, což jim dává konkurenční výhodu, která může pomoci rychleji se vzpamatovat ze…

Článek v rámci předplatného Jak se připravit na propouštění

22.4.2009 

Studie amerických společností Human Capital Institute a Taleo Research oslovila na konci roku 2008 345 ředitelů a manažerů lidských zdrojů a na základě jejich odpovědí sestavila doporučení, jak…

Článek v rámci předplatného Dilbert slaví dvacáté narozeniny

22.4.2009 

16. dubna 1989 se na stránkách novin poprvé objevil komiksový hrdina Dilbert. Od té doby se postavička amerického autora Scotta Adamse nespočetněkrát představila vsituacích, které ilustrují hloupost…

icon Kolik berou "pánové nahoře"?

22.4.2009 

Nedávný summit skupiny G20 ve Velké Británii inspiroval redaktory listu The Times ktomu, aby sestavili žebříček deseti nejlépe placených prezidentů a premiérů světa. Pro lepší srovnání vyjádřili…

icon 10 faux pas při jednání s indickými obchodními partnery

22.4.2009 

Naposledy jste jedli před 12 hodinami. Váš žaludek se začíná silně ozývat, když se setkáváte sobchodním partnerem, který vás zve do místní restaurace kpodepsání významné smlouvy. Máte chuť na steak?…

Článek v rámci předplatného icon New York Times hlásí další ztráty

22.4.2009 

Americký list New York Times právě oznámil, že se jeho ztráta za první čtvrtletí letošního prohloubila, především proto, že př&…

Měnící se role manažerů vzdělávání

21.4.2009 

Tento rok bude pro mnohé firmy nejsložitějším za poslední desetiletí. Organizace se velmi úzce zaměřují na snižování nákladů, restrukturalizace a efektivitu. Výzkum americké společnosti Bersin &…

Charisma v deseti krocích

21.4.2009 

Charismatičtí lidé se těší velkému respektu ostatních a vyzařují osobní sílu ve všem, co dělají. Slovník Merriam-Webster Online Dictionary definuje charisma jako 1) osobní kouzlo vůdcovství, které…

Vůdce, kouč a povzbuzovač týmu v jedné osobě

21.4.2009 

Vedení týmu patří knejvětším manažerským výzvám. Dosahovat cílů oddělení a celé firmy prostřednictvím druhých lidí není jednoduché. Vyžaduje to, aby manažeři zastávali více rolí - vůdce, rodič,…

icon Adolf Hitler jako manažerský guru?

21.4.2009 

Britský list The Daily Telegraph přišel s překvapujícím zjištěním. V Indii totiž prudce roste prodej Hitlerovy knihy Mein Kampf zejména mezi studenty obchodních škol, kteří považují nacistického…

icon 6 faux pas při jednání s ruskými obchodními partnery

21.4.2009 

Strávili jste celou noc na cestě do Ruska, abyste uzavřeli důležitý obchod, a první věc, kterou váš hostitel udělá, je, že vám nabídne skleničku vodky. I když se vám zpředstavy alkoholické snídaně…

Článek v rámci předplatného icon 10 tajemství péče o zákazníka

21.4.2009 

Dobré vztahy se zákazníky jsou žádoucí. Spokojený zákazník však dnes již nestačí. Spokojený zákazník totiž nakupuje na různých místech, dokud jej skutečně neohromíte a neuděláte zněho loajálního…

Výpis 59565970 z celkem 11105