Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

icon Finanční ředitelky bodují

17.2.2009 

Studie odborného asistenta na americké Boston College Darrena Kisgena ukázala, že určité kroky firem vytvářejí vyšší podílnické hodnoty, řídí-li finance ve firmě žena. Výzkum snázvem Gender and…

icon Spokojenost není loajalita

17.2.2009 

Mnoho firem si stále neuvědomuje dlouhodobou hodnotu loajálních zákazníků a zaměstnanců. Investují obrovské sumy do reklamy a propagace za účelem oslovení nových zákazníků, zatímco opomíjejí nebo…

Článek v rámci předplatného icon Reklama právě teď

17.2.2009 

Nejste si jisti, kterou část svých výdajů na reklamu si vdnešních ekonomických podmínkách udržet a kterou snížit? Držte se následujících doporučení.- Směřujte reklamu tam, kam se potenciální zákazníci…

Neformální pátky v ohrožení

16.2.2009 

Tradiční neformální pátky, které doposud umožňovaly zaměstnancům chodit jeden den vtýdnu do práce ve volnějším oblečení, jsou vohrožení alespoň ve Velké Británii. Souvisí to snarůstajícími obavami…

Článek v rámci předplatného icon Zpět ke kořenům zákaznického servisu

16.2.2009 

Firmy by si měly zapamatovat jeden znejzákladnějších principů podnikání odejde-li od vás zákazník, odcházejí sním příjmy. Jak si ale mohou firmy vdnešních obtížných časech udržet spokojené zákazníky?…

icon V krizi nezapomínejte na manažery

16.2.2009 

Výzkum minulých i současných recesí, provedený mezinárodní konzultační společností Sirota Survey Intelligence, ukázal, že udržování angažovanosti a morálky mezi manažery je absolutně zásadní pro širší…

icon 7 tipů pro snížení firemního rozpočtu

16.2.2009 

Současná doba, kdy se firmy snaží ušetřit co nejvíce nákladů, je vhodnou příležitostí i pro vás, abyste se přesvědčili, jak efektivně zacházíte s penězi. Článek ústy několika amerických podnikatelů…

Dovolené místo propouštění? Raději ne

16.2.2009 

Vnovinách dnes stále čteme o tom, jak organizace zavádějí dovolené, aby ušetřily náklady a vyhnuly se propuštění. To může vypadat jako dobrý nápad, ale také skončit nulovými úsporami nákladů a…

Nebojte se konfliktu generací

16.2.2009 

Poprvé vhistorii se dnes na pracovištích potkávají čtyři různé generace zaměstnanců. Každá znich má své vlastní postoje, představy a hodnoty, což může znesnadňovat vzájemnou spolupráci. Pokud jste…

Aktuální výzvy manažerů vzdělávání

13.2.2009 

Manažer vzdělávání musí být důvěryhodným poradcem ostatním manažerům, kteří potřebují vědět, jak rozvíjet své podřízené. Vsoučasné době to platí více než kdy jindy, vzhledem ktomu, jak zaměstnancům…

Koučuji, koučuješ, koučujeme

13.2.2009 

Koučování je důležitá dovednost pro každého manažera, který chce rozvíjet výkonné pracovníky. Řadě manažerů však chybí školení vtom, jak zaměstnance koučovat. Článek nabízí několik tipů, kde začít.-…

Vztah na pracovišti: Co s ním?

13.2.2009 

Váš šéf je asi tím posledním, od koho byste čekali valentýnský dárek, ale zamyslete se ještě jednou Romantické vztahy na pracovišti nejsou ničím výjimečným, vzhledem ktomu, kolik času vpráci trávíme.…

icon Závratná cena počítačové kriminality

13.2.2009 

Firmy riskují ztráty ve výši až 1 bilionu amerických dolarů vpodobě krádeží dat a dalších forem kybernetické kriminality. Ukázal to mezinárodní výzkum společnosti McAfee, která patří mezi přední…

icon Výkonnost zaměstnanců ruku v ruce se spokojeností zákazníků

13.2.2009 

Všechny podniky závisejí na tom, jak kvalitní služby dokáží poskytovat jejich zaměstnanci. Pro většinu znich je zdokonalení zákaznických služeb dokonce důležitější, než nabízet dobré produkty.Úroveň…

Článek v rámci předplatného icon 8 kroků k lepším zákaznickým službám

13.2.2009 

Jak najít rovnováhu vdobě, kdy zákazníci vyžadují kvalitní služby a firmy snižují náklady, aby obě strany byly spokojené? Poradit vám může společnost RightNow, která poskytuje řešení CRM na míru téměř…

Výpis 62266240 z celkem 11105