Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

Článek v rámci předplatného icon Proti spamu společnou silou

9.2.2005 

Třináct zemí Evropské unie se shodlo na společném boji proti nevyžádané elektronické poště komerčního charakteru. Rakousko, Belgie, Česká republika, Kypr, Dánsko, Francie, Řecko, Irsko, Itálie, Litva,…

icon Jak konzultant navrhoval, až donavrhoval

9.2.2005 

Každý konzultant by dokázal vyjmenovat mnoho způsobů, jak zmařit obchod. Většina chyb přitom nastává již ve fázi návrhu služeb. Konzultant zpravidla nejprve jásá, když jej klient požádá o návrhy.…

icon Úsměv, šéfe!

9.2.2005 

Nepřátelské pracovní prostředí vytvářejí zpravidla ti nahoře. Člověk může vést firmu, nazývat se šéfem nebo být povýšen na manažerský post a mít autoritu nad zaměstnanci, to z něho však ještě nedělá…

Článek v rámci předplatného Vše zlé k něčemu dobré

8.2.2005 

Lidé ve věku mezi 30 a 50 lety často uvažují o nové profesní kariéře. Buď přišli o práci, nebo dlouhodobě cítí, že je ta dosavadní vnitřně neuspokojuje. Nacházejí se v krizové situaci a zpravidla si…

Článek v rámci předplatného K čemu společenská odpovědnost?

8.2.2005 

Pojem společenské odpovědnosti firem (corporate social responsibility CSR) označuje trend změny orientace firem z krátkodobých cílů na dlouhodobé a maximálního zisku na optimální. V podstatě jde o…

Článek v rámci předplatného Jak získat ty nejlepší (a udržet si je)

8.2.2005 

Každá firma má ve svých řadách vysoce výkonné zaměstnance, kteří jí přinášejí zisky, pomáhají vyvíjet nové produkty či obsazovat nové trhy. Týmy takových zaměstnanců vytvářejí pozitivní a produktivní…

Péče o stárnoucí zaměstnance

8.2.2005 

Změny probíhající s přibývajícím věkem v těle i mysli zaměstnanců nutí zaměstnavatele upravovat pracovní prostředí i úkoly. Odborníci z oblasti ergonomie upozorňují v článku na nutnost vnímat fyzické…

Nerovnováha je, když...

8.2.2005 

V posledních letech se často mluví o dosahování rovnováhy mezi osobním a pracovním životem zaměstnanců. Otázkou však zůstává, proč v ní žije jen málo z nás. Jak vůbec taková rovnováha vypadá? A jak…

Článek v rámci předplatného icon Klíč k loajalitě

7.2.2005 

Loajální nikoli nutně spokojení zákazníci znamenají pro firmy zisk. Posilovat loajalitu zákazníků přitom pomáhají zákaznická střediska. Loajalita je totiž záležitostí emocí a v průběhu interakce…

icon Divadýlko MBA

7.2.2005 

Improvizace vstupuje do obchodních škol. Stává se novou dovedností vyučovanou na nejprestižnějších amerických obchodních školách, například v programech MBA. Hlavní smysl této skutečnosti tkví ve…

icon Žádný kouč z nebe nespadl

7.2.2005 

Koučing se v posledních letech rozvíjí jako silná a viditelná profese, která má svoje standardy, etické normy a certifikované procesy. Ne každý, kdo se označuje za kouče, má však patřičné vzdělání…

icon Výplata není všechno

7.2.2005 

I když si to mnozí manažeři stále myslí, peníze nejsou hlavním nástrojem motivace zaměstnanců. Dokáží sice zajistit, aby zaměstnanci chodili do práce a neopouštěli svou firmu, rozhodně však…

Článek v rámci předplatného icon Jak zničit firmu v pěti krocích

4.2.2005 

Marketing má zcela jasný cíl přilákat konkrétní firmě co nejvíce lidí. Může však vyjít velice draho, pokud nebude efektivní. Marketingové kampaně musí být přísně zacílené, což není tak jednoduché,…

icon Co dělá lídra lídrem?

4.2.2005 

Odborníci z oblasti psychologie, neurologie či antropologie zkoumají již dlouhou dobu rysy vůdcovských osobností. Doposud však bez větších úspěchů. Jedním z výchozích bodů zkoumání je antropologický…

Závisláky nebrat

4.2.2005 

Ve Spojených státech stoupá spolu se zvyšováním nákladů na hledání kvalitních pracovních sil počet zaměstnavatelů, kteří považují za nutné testovat potenciální zaměstnance, zda neužívají návykové…

Výpis 1033610350 z celkem 11105