Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

icon Co dělá lídra lídrem?

4.2.2005 

Odborníci z oblasti psychologie, neurologie či antropologie zkoumají již dlouhou dobu rysy vůdcovských osobností. Doposud však bez větších úspěchů. Jedním z výchozích bodů zkoumání je antropologický…

Závisláky nebrat

4.2.2005 

Ve Spojených státech stoupá spolu se zvyšováním nákladů na hledání kvalitních pracovních sil počet zaměstnavatelů, kteří považují za nutné testovat potenciální zaměstnance, zda neužívají návykové…

icon Co dělají, když s vámi telefonují?

3.2.2005 

Konferenční hovory se staly běžnou součástí týmové komunikace. Někteří lidé však podezřívají osoby účastnící…

icon Tak pravil skutečný vůdce

3.2.2005 

Hledáte citát o vůdcovství, který byste mohli použít ve vašem newsletteru, na prezentaci nebo na motivačních plakátech? Článek přináší ukázky citací významných světových vůdců, které mohou pomoci…

icon Manažerská pružnost

3.2.2005 

Každý člověk se se stresem a úskalími manažerské pozice vyrovnává po svém. Klíčem k úspěšnému výkonu této role je ale hledání způsobu, jak se od problémů odrazit zpět. Problémy je třeba řešit v klidu…

Článek v rámci předplatného Sedm vražd stačí

2.2.2005 

Stephen Doherty, bývalý ředitel policejního oddělení v americkém Wakefieldu, oznámil vydání zásadní studie týkající se násilí na pracovišti. Obsáhlá studie [http://www.dohertypartners.com/…

Naslouchej a bude ti nasloucháno

2.2.2005 

Mnoho lidí si stále neuvědomuje rozdíl pojmy slyšet a naslouchat. Zatímco slyšení je tělesná schopnost, naslouchání je individuální dovednost, která umožňuje jednomu člověku rozumět tomu, co říkají…

Článek v rámci předplatného Příliš dobrý pro svou práci

2.2.2005 

V kariéře může nastat i situace, kdy je člověk nucen přijmout zaměstnání, v němž nemůže naplno uplatnit svou kvalifikaci. Nástup na místo, jehož výkon silně podceňuje dovednosti a zkušenosti…

Článek v rámci předplatného icon Úskalí e-mailu jako obchodního nástroje

2.2.2005 

Firmy často oslovují potenciální zákazníky e-mailem, mimo jiné proto, že se obávají odmítnutí, kterého by se mohly dočkat například při telefonování. Dominantní postavení elektronické pošty jako…

icon Vůdcovské desatero

1.2.2005 

Ať už si to plně uvědomujete, nebo ne, na určité úrovni vedete sami sebe i ostatní osoby ve vašem okolí. Nabízí se proto neustále usilovat o zlepšení vašich vůdcovských dovedností. Článek nabízí deset…

Článek v rámci předplatného icon Vůdcovství jsou hodnoty a etika

1.2.2005 

Správní vůdcové mají a dodržují své hodnoty. Uvědomují si také nutnost etického chování, což se odráží v jejich činech a způsobu řízení ostatních. Důležité je, aby své hodnoty a smysl pro etiku dávali…

icon Malé firmy - skladiště nevyžádané pošty

1.2.2005 

Odborníci upozorňují, že malé firmy jsou ve srovnání s velkými více ohroženy nevyžádanou elektronickou poštou. Aktuální výzkum britské společnosti **Postini** zaměřené na bezpečnost elektronické…

icon Cesta k ziskovému zákaznickému středisku

1.2.2005 

Teoretici popisují transformaci zákaznického střediska na ziskové jednoduchou rovnicí: nákladové středisko + nové procesy a technologie = ziskové středisko. V praxi je však tento přerod poněkud…

Článek v rámci předplatného icon Není obchodník jako obchodník

1.2.2005 

Při nabízení svých služeb firmy často bojují s tím, že si je potenciální zákazníci stereotypizují jako otravné obchodníky, kterým je třeba se vyhnout. Článek proto nabízí sedm rad obchodním zástupcům…

Článek v rámci předplatného Vykročit správnou nohou

31.1.2005 

Zaměstnavatel by měl nově přijatému zaměstnanci pomoci s co nejrychlejší orientací ve firmě a co nejrychlejším dosahováním produktivních…

Výpis 1035110365 z celkem 11105