Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "-kk-" bylo nalezeno 11105 článků.

icon Každý se pro podnikání nehodí

26.1.2005 

Postavit se na vlastní nohy není tak jednoduché, jak by se mohlo na první pohled zdát. Vytvořit skvělý podnikatelský plán není takový problém, jako mít správné schopnosti a dovednosti pro jeho…

icon Nebuďte nepřesvědčiví

26.1.2005 

Ať už vede rozhovor mezi čtyřma očima, motivuje své podřízené nebo zveřejňuje důležité zprávy, úspěch lídra závisí na schopnosti přesvědčit druhé. Vůdcovství proto můžeme přirovnat k efektivní…

icon Znalostní kouč

26.1.2005 

Jedním z hlavních zájmů firem by mělo být, aby je znalosti talentovaných zaměstnanců neopouštěly s fyzickým odchodem těchto lidí. Přenos znalostí ale není jednoduchá záležitost. Nemůže být úspěšný bez…

Článek v rámci předplatného Druckerovo desatero úspěšné kariéry

25.1.2005 

Přestože Peter Drucker je celým světem vnímán jako manažerský guru, v jeho díle nalezneme i duchovní poselství, kterým se můžeme inspirovat na cestě za vlastním úspěchem a hledáním smyslu života v…

Článek v rámci předplatného Ministerstvo práce čeká na projekty pro rozvoj lidských zdrojů

25.1.2005 

Do 18. března 2005 bude Ministerstvo práce a sociálních věcí přijímat projekty firem s žádostmi o peníze z evropského programu pro rozvoj lidských zdrojů. Projekty by se měly zaměřovat na zlepšování…

icon Chyby v řízení ziskovosti zákazníků

25.1.2005 

Používání IT systémů k lepšímu pochopení možností maximalizace zisků z interakcí se zákazníky je stále v počátcích. Existuje řada teoretických materiálů, zkušeností je však málo. Firmy se při řízení…

Když kolega telefonuje a nezná bratra

25.1.2005 

Tak jako každá jiná činnost na pracovišti, má i telefonování z osobního mobilního telefonu svá pravidla. Zaměstnanci, kteří se při telefonování neumějí správně chovat přinejmenším obtěžují své kolegy…

icon Štěstí je krásná věc, ale úspěch si za ně nekoupíš

24.1.2005 

Nejúspěšnější podnikatelé jsou lidé, kteří se nebojí riskovat. Vyplývá to z právě zveřejněného výzkumu britské Cranfield School of Management. V zásadě nejde o nový objev, jelikož média prezentují…

icon Rodinný stres

24.1.2005 

Většina rodinných podniků dlouho nepřežije. Důvody bývají různé, od špatného plánování daní až po příbuzenské rozepře. Zásadní roli však hraje stres plynoucí z propojení osobního a pracovního života,…

icon Být oblíben, nebo respektován?

24.1.2005 

Úspěšné vůdcovství stojí na dvou pilířích oblíbenosti a respektu, které musejí existovat najednou. Být oblíbený a zároveň respektovaný není ale nijak jednoduché, protože tyto dva cíle si spíše…

Zaměstnavatel, nebo špión?

21.1.2005 

Moderní technologie umožňují zaměstnavatelům jednoduše monitorovat zaměstnance při práci. Zaměstnanci se však často obávají, že je management sleduje neoprávněně. Vyplývá to alespoň z aktuálního…

Článek v rámci předplatného icon 7 smrtelných hříchů budování značky

21.1.2005 

Úspěšnost firem závisí do značné míry na síle jejich obchodních značek. Mnohé však se značkami dosud neumějí efektivně zacházet. Článek proto shrnuje sedm nejzávažnějších chyb, kterých se firmy…

A nejhorší ze všeho jsou zaměstnanci...

21.1.2005 

Největší hrozbou bezpečnosti dat ve firmách nejsou vnější útoky, nýbrž vlastní zaměstnanci. Tentokrát to potvrdila studie amerického Ponemon Institute, které se v průběhu uplynulého roku zúčastnilo…

Článek v rámci předplatného icon Blog jako silný marketingový nástroj

20.1.2005 

Blogování způsobilo revoluci v nových médiích. Ignorování internetových deníčků je pro uživatele celosvětové sítě stále složitější. Tuto formu komunikace tak rychle objevují také firmy a vlastní…

Článek v rámci předplatného Stádia společenské odpovědnosti

20.1.2005 

Lidská společnost se neustále vyvíjí, a proto i firmy musejí uvažovat o změnách způsobu obchodování. I když si každá firma buduje své vlastní cesty, zpravidla prochází pěti obecnými stádii směrem ke…

Výpis 1038110395 z celkem 11105