Obutá, nebo neobutá?

Jaké benefity nabízejí svým vlastním zaměstnancům společnosti, které poskytují jiným poradenství v oblasti zaměstnaneckých výhod? Nechodí náhodou kovářova kobyla příslovečně bosa? Odpověď na tuto otázku hledali novináři píšící o zaměstnaneckých výhodách do deníku Chicago Tribune, a tak se část tohoto deníku věnovaná zaměstnání rozhodla provézt výzkum. Konkrétně se informovala ve třech místních konzultantských firmách, které jsou svém oboru nejvíce uznávány.

Výzkum s potěšením odhalil, že pod svícnem oslovených poskytovatelů zaměstnaneckých výhod tma není. Poskytují i svým vlastním zaměstnancům to, co radí jiným. Jinak by si totiž nedokázali představit respekt svých klientů. Zároveň si však důsledně uvědomují, že strukturu zaměstnaneckých výhod je vždy třeba přizpůsobit konkrétní firmě a využívají tak různých jejich kombinací. Třech zkoumaných amerických společností tedy není co kritizovat, otázkou zůstává, jak jsou na tom, jiní.

**Datum vydání:** VII/2003
Zdroj: Chicago Tribune - webové stránky amerického deníku
Zobrazit přehled článků ze zdroje Chicago Tribune