Investice do kariérního videa i webu už je pro firmy samozřejmostí

Vytisknout

Natáčení kariérního videa a budování kvalitních, zajímavých kariérních webových stránek bylo ještě nedávno vnímáno jako aktivity velkých společností. S narůstající potřebou „být vidět“ mezi kandidáty, a to zejména kvůli aktuální situaci se zaměstnaností na českém trhu, se však tyto aktivity HR marketingu stávají samozřejmostí i pro menší společnosti.

Natočit vtipné, zajímavé nebo virální video už dnes není nijak finančně náročné. V době, kdy má kvalitní kameru každý lepší smartphone, sportovní odolné kamery jsou již skoro běžným vybavením na dovolenou a opravdu profesionální hi-tech kameru si můžeme pořídit za přijatelnou cenu, se natáčení kariérních videí stává skoro povinností pro každou společnost, která chce oslovit kandidáty s pracovní nabídkou.

Že kariérní video už není dominantou jen velkých, mezinárodních firem, pozorujeme i na seznamu přihlášených do letošního ročníku soutěže Recruitment Academy Awards. Objevují se zde jména malých a středních firem z různých oborů, které jen potvrzují, že se trh práce významně mění a boj o kandidáty dostává zcela nový rozměr. Čím dál častěji se setkáváme i s tou nejnovější formou videa, kterou jsou tzv. 360stupňová videa,“ říká Josef „josé“ Kadlec, CEO Recruitment Academy.

Soutěž Recruitment Academy Awards, která se letos pořádá již třetím rokem, je poprvé rozdělena do čtyř soutěžních kategorií.

  • Kariérní video - firmy do 50 zaměstnanců
  • Kariérní stránky - firmy do 50 zaměstnanců
  • Kariérní video - firmy nad 50 zaměstnanců
  • Kariérní stránky - firmy nad 50 zaměstnanců

Uvědomujeme si, že pro malé podniky není snadné do aktivit HR marketingu investovat a tyto projekty jsou pro ně, co do realizace, opravdu náročné. Proto jsme se rozhodli obě soutěžní skupiny – kariérní video roku a kariérní stránky roku – rozdělit na kategorie firem do a nad 50 zaměstnanců. Věříme, že soutěž bude spravedlivější,“ dodává Kadlec.

Může se i vaše firma pochlubit kariérním videem a kariérními stránkami? Nebo jste se přihlásili vloni, ale letos jste do světa vypustili projekt zcela nový?

Pak neváhejte a do 15. října se přihlaste na webu https://raawards.recruitmentacademy.cz/. Ve hře je spousta skvělých cen.

Po 15. říjnu 2017 bude ze všech přihlášených projektů v každé soutěžní kategorii vybráno TOP 5 společností, z nichž bude následně vybrán celkový vítěz. 

Podívejte se na reportáž z RA Awards 2016 včetně všech soutěžních projektů.

Partneři a ceny

Portál HR News, hlavní mediální partner soutěže, věnoval 4 roční firemní předplatné pro každého vítěze v hodnotě 9 900 Kč.

Generální partner soutěže, společnost Proudly, věnovala pro vítěze focení s jejich týmem v hodnotě 30 000 Kč.

Další hodnotnou výhrou je také certifikační školení RACR (Certified Recruiter) od Recruitment Academy v hodnotě 27 600 Kč. A to není zdaleka vše.

Kdo se stane vítězem letos a nahradí na pomyslném trůnu českého HR marketingu společnosti Tipsport a Deloitte, loňské vítěze? To se dozvíte už 15. listopadu!

Obsah byl připraven ve spolupráci

Zaujal Vás tento článek? Objednejte si služby tohoto dodavatele na EduCity.cz a jako členové Klubu EduCity můžete získat něco navíc.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace