Prodejte sami sebe co nejlépe

Cílem vlastního public relations je převzetí odpovědnosti za sebe samého a upozornění na dosažené výsledky a úspěchy. Jde především o:

- plánování a systematickou prezentaci a pěstování kontaktů,

- cílené šíření informací,

- posílení pozitivního vnímání ze strany zákazníků, partnerů, konkurentů apod.

Důležitá je spojenost klientů a budování a rozvíjení oboustranně prospěšných vztahů.

První výhodou, které má budování vlastního public relations, je určení směru a rychlosti postupu. Vy sami si můžete určit, jaké bude vaše působení na ostatní, co si o vás budou myslet zákazníci, kolegové a nadřízení, jaké ohodnocení si vaše práce vyžádá a jakého úspěchu nakonec dosáhnete.

Jak budete schopní vzít svůj život a práci skutečně do svých rukou, pak můžete dosáhnout všeho, co souvisí s pracovním úspěchem. Můžete cíleně využít svůj talent, abyste úspěšně zrealizovali své nápady a dokázali převzít odpovědnost za důležité rozhodnutí.

Neustále se měnící požadavky trhu nutí každého, kdo se rozhodně využívat nástroje vlastního public relations, k tomu, aby se prosazoval jako jedinečná a silná osobnost, vystupoval přirozeně, zodpovědně a přesvědčivě.

-pk-

Zdroj: HR Web.sk - Internetový týdeník o kariéře, lidských zdrojích a řízení.
Zobrazit přehled článků ze zdroje HR Web.sk