5. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030 - konference, která ukáže, jek se měnit spolu se zákazníky

Svět se loni v polovině března změnil a my s ním. Neplatí zavedené postupy, digitalizace hýbe světem. Několik vln koronakrize akcelerovalo často roky obtížně prosaditelné změny ve firmách jako home office, zavádění digitálních technologií, řízení týmů na dálku, online komunikaci se zákazníky, flexibilitu v práci aj. Mnohým byznysům pomohl koronavirus nastartovat raketový růst, jiné bojují o přežití. Jaká budoucnost nás čeká?

5. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030

Konference ZÁKAZNÍK 2030 se koná 13. října 2021 od 9:00 do 16:30 hodin  v Praze. Pořádá ji poradenská a vzdělávací společnost POSITIVE ve spolupráci s komunikační agenturou DARK SIDE.

Poučme se z krize a vytěžme pro budoucnost co nejvíce!

10 řečníků z oblasti automobilového průmyslu, poradenství, finančnictví, e-commerce, inovativních start-upů, digitálních komunikačních agentur, biozemědělství a biopotravin, gastro byznysu a firem řešících udržitelnost v zákaznickém chování nabídne zajímavý mix pohledů na blízkou budoucnost.

Podělí se s Vámi o nejnovější trendy a INOVACE v zákaznickém přístupu, komunikaci, customer service, v zaměstnanecké a zákaznické zkušenosti v době postkoronavirové.

  • Diana Rádl Rogerová, Deloitte ČR - Od přežití krize k trvalé prosperitě

  • Renata Mrázová, Home Credit International - Flexibilita a péče o zákazníky
    a zaměstnance jako nejsilnější deviza budoucnosti

  • Tomáš Jindříšek, Dark Side - Digitální transformace prodeje zboží a služeb

  • Pavel Řehák, DIRECT pojišťovna - Dá se klientský přístup naprogramovat?

  • Mirek Lizec, MIWA Technologies - Reuse v 21.století aneb patří nákup
    do znovupoužitelných nádob do digitální doby?

  • Martin Jahn, ŠKODA AUTO - Auto půjde koupit na pár kliknutí myší!

  • Jan Zeman, Biopekárna Zemanka - Tradiční výrobek, inovace a moderní zákazník

  • Šárka Tošnarová, Manifesto Market - Měníme zapomenutá místa
    v nezapomenutelný zážitek

  • Josef Dvořáček, Sonnentor - Podnikání s pokorou a zodpovědností

  • Jiří Pačinek, Pacinek Glass - Zákazník, který hledá krásu a originalitu

5. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030

Konference je určena pro všechny, kteří pracují se zákazníky, externími
i interními - pro manažery, HR pracovníky, obchodníky, marketéry, zaměstnance klientských pracovišť, pro všechny, kteří chtějí více porozumět byznysu, pochopit věci v souvislostech a inspirovat se.

Termín konání: 

13. 10. 2021 od 9:00 do 16:30 hodin v Comfort Hotel Prague City East, Strašnice.

Cena:

Původní cena je 6 900 Kč bez DPH, v rámci partnerské spolupráce získáváte slevu 1 000 Kč po uvedení "ivitera" do pole slevový kód. Cena po slevě je tak 5 900 Kč bez DPH / účastník.

Registrace a další informace