Co by měl vědět každý v HR?

Ilustrační snímek

Mnozí personalisté si stále stěžují, že nejsou bráni vážně v nejvyšším vedení firem, chybí u strategických rozhovorů a plánů. Přechod z taktické do strategické role však není jednoduchý. Neobejde se bez toho, aby HR znalo svou firmu. Co konkrétně to znamená?

Pokud nebude znát výzvy, před nimiž stojí lídři, které máte podporovat, nemůžete se stát důvěryhodnými poradci. HR Development Blog proto přišel s testovací sadou desíti otázek, které by měl umět zodpovědět každý strategický HR profesionál.

  1. Jaký je roční příjem vaší firmy?

  2. Kolik lidí zaměstnáte?

  3. Jaké jsou tři nejdůležitější pilíře vaší obchodní strategie?

  4. Jaký váš region nebo divize roste v současné době nejrychleji a proč?

  5. Jaký váš výrobek nebo služba je nejziskovější a proč?

  6. Jaká největší změna čeká vaší firmu v roce 2012?

  7. Jaké znalosti a dovednosti budou nejdůležitější pro dosažení vašich obchodních cílů v příštích dvou letech?

  8. Ovlivňují výkyvy cen ropy vaší firmu? Pokud ano, tak jak?

  9. Jaké trhy a zákazníky chce vaše firma nejvíce získat a proč?

  10. Jaký mezinárodní trh je pro vás největší příležitostí k růstu a proč?

-kk-

Zdroj: Designs on Talent - HR Development Blog - HR blog na stránkách americké poradenské společnosti Designs on Talent
Zobrazit přehled článků ze zdroje Designs on Talent - HR Development Blog