Filip – i virtuální podpora firemního vzdělávání může mít lidskou tvář

Filip je svobodný, 33letý sympaťák z Brna. Pracuje na zákaznické lince Agentury MotivP, kde organizuje vzdělávací kurzy pro tisíce účastníků a poskytuje všestrannou podporu klientům i lektorům. Na dotazy reaguje prakticky okamžitě, zlepší zákaznickou zkušenost, poskytne ucelená data a skutečně využívá zpětnou vazbu z kurzů pro zkvalitnění vzdělávání. Chcete se seznámit blíže? Ale jistě, že ano!

Filip - zákaznická podpora Agentury MotivP

MotivP ročně zorganizuje v průměru okolo 1000 převážně firemních vzdělávacích akcí a dalších přibližně 500 testování v rámci assessment a development center. Účastníkům kurzů a seminářů chce zprostředkovat nejen kvalitní obsah školení, ale především jej co nejvíce sladit s jejich aktuálními potřebami a požadavky. Zkrátka jim pomoci co nejlépe vytěžit omezený čas, který si na studium vyhradili. Jistě, to chce každý. Uvést vizi do praxe se ale ne vždy podaří. MotivP se však promyšlenou digitalizací svého systému zákaznické podpory rozhodl jít tomuto cíli rychlými kroky naproti. A funguje to.

„Máme mnoho projektů, které musí fungovat na 100 %. Dříve měl každý klient svého projektového manažera a zároveň s ním na projektu pracovalo dalších 6-7 lidí, což nebylo úplně komfortní, a to jsme chtěli změnit,“ říká Martin Jelínek, obchodní a marketingový ředitel MotivuP.

Přibližně před dvěma lety společnost představila první koncepci své inovativní zákaznické podpory, kterou dlouhodobě vyvíjí a zlepšuje – Filipa. Má to ale jeden překvapivý háček. Filip totiž není běžný pracovník zákaznického servisu. Je to fiktivní postava. Interní, z velké části automatizovaný systém podpory vzdělávání, kterému nicméně dodává přívětivý lidský rozměr skutečný člověk z masa a kostí – přístup tolik důležitý zejména v odvětví služeb. Na chatu, telefonu i emailu vyřídí okolo stovky požadavků denně a odpovídá obratem, nejdéle do pár minut. Nikoho nenechává zbytečně dlouho čekat na odpověď...

Filipa jsem měla možnost potkat osobně, dá-li se to tak říct. Agentura MotivP jej ráda představuje také všem svým klientům, kteří společnost navštíví, a vůbec se netají tím, kdo za jejich zákaznickým servisem vlastně stojí. Naopak.

Takto ve skutečnosti Filip vypadá – místnost se špičkovým technickým vybavením včetně televizní projekce pro online hodnocení účastníků, avšak stále s živou obsluhou – zaměstnancem MotivuP, který si poradí i s tím nejzapeklitějším dotazem, na které je i robot krátký.

Filip - zákaznická podpora Agentury MotivP

Filip integruje veškeré informace o probíhajících akcích, organizační informace, studijní podklady, očekávání i hodnocení kurzů. Jako účastník nebo HR pracovník už nemusíte komunikovat s různými lidmi (helpdeskem, projektovým manažerem nebo lektorem), kteří mohou individuálně mít nekompletní či neaktuální informace. Veškeré odpovědi získáte díky jediné kontaktní osobě.

Představte si, že vy nebo vaši zaměstnanci, kteří se mají školení zúčastnit, večer před akcí nemůžete například dohledat bližší informace o místě a čase konání. Nebo vám přímo před začátkem online testování nefunguje přihlášení do systému. Běžně, než se dovoláte na technickou podporu a dostanete odpověď na často jednoduchou otázku, mohou uběhnout i desítky minut. To ani nemluvě o rychlosti mailové konverzace. Čekání je zbytečné a krade vaši pozornost od důležitějších aktivit. Mnohem snazší je zvednout telefon a zavolat na jediné číslo nebo položit Filipovi dotaz prostřednictvím chatbota.

Chatbot Filip na webu Agentury MotivP

Filip je pro všechny vaše dotazy plně k dispozici od 8:00 až do 17:00, kdy reaguje okamžitě. Neznamená to však, že vaše otazníky nezvládne vyřešit i mimo tuto dobu. Však uvidíte sami, až budete jeho služby potřebovat. Ušetří vám čas, pomůže vám s administrací i plány a nebojí se ani GDPR.

Vyzkoušejte Filipa. Zavolejte mu na +420 773 911 999, napište do chatu na webu nebo facebookovém profilu Agentury MotivP, případně pošlete klasický e-mail na filip@motivp.com.

Články v sérii

Aktuální

Filip – i virtuální podpora firemního vzdělávání může mít lidskou tvář

Aktuální

Digitalizace zákaznického servisu Motivu P vnáší do vzdělávání nový rozměr