Jak si neudělat nepřátele na pracovišti

V práci se může stát, že si nevědomky vytváříme nepřátele mezi spolupracovníky. Jak se tomu vyhnout?

- Dávejte si pozor na vysvětlování špatných motivů komukoli, kdo s vámi nesouhlasí.

- Kritizujte návrhy, nikoli osoby, které je předkládají.

- Rozumějte své pozici a mírněte svůj jazyk.

- Snažte se na situace dívat očima druhých.

- Neunáhlujte se se svými soudy.

- Usilujte o vyjasnění toho, v čem si rozumíte a nerozumíte.

- Připusťte si, že moudří lidé, kteří myslí svá sdělení vážně, dokáží silně a upřímně projevovat nesouhlas v zásadních věcech.

- Dodržujte základní slušnost.

- Uvědomte si, že chybovat je lidské.

-kk-

Zdroj: U.S. News & World Report - americký web věnovaný vzdělávání, zdraví, financím a kariéře
Zobrazit přehled článků ze zdroje U.S. News & World Report