Pozor na kreativní zaměstnance. Mohou se totiž příliš pouštět do rizik

Kreativita je u drtivé většiny zaměstnanců žádoucí vlastností. Umožňuje pracovníkům přemýšlet mimo vytyčené mantinely, improvizovat ve chvílích, kdy nemají zcela jasně definované instrukce, jak se chovat, a přicházet s inovativními nápady, které jejich práci i celou firmu mohou posouvat dále. Vysoce kreativní jedinci mají ale také jednu vlastnost, která s jejich kreativitou souvisí, a sice ochotu pouštět do do rizik. I když se nutně nemusí jednat o špatnou věc, je to něco, s čím zaměstnavatel musí umět pracovat a udržovat přijímaná rizika v určitých limitech. V tomto článku se podíváme na spojení kreativity a ochoty pouštět se do rizik a na to, jak zaměstnavatel může u svého zaměstnance tyto dvě vlastnosti vybalancovat tak, aby z kreativního přístupu daného jedince profitoval.

Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace