Předpoklady úspěšné kariéry v interní komunikaci

Pokud chcete spojit svou kariéru s oblastí interní komunikace nebo hledáte vhodného kandidáta na pozici specialisty interní komunikace ve vaší firmě, budete to vyžadovat odpovídající dovednosti.

Ilustrační snímek

Specialista interní komunikace musí umět více než firemní slogan nebo citace z aktuální výroční zprávy. Musí vědět, co se ve firmě děje, jaká je její kultura, co chtějí její lidé. Musí být schopen o tom mluvit, psát a strategicky přemýšlet. Musí prostě firmou žít. Co vše je v tomto oboru dnes zásadní shrnul server HR Communication.

Nabídněte pomoc

Nečekejte, že vás přijmou bez praxe. Ukažte své dovednosti a rovnou nabídněte pomoc oddělení, ve kterém byste chtěli působit. Napište příběh na intranet nebo připravte materiály k projektu, na kterém pracujete.

Zdokonalujte své technické znalosti a dovednosti

Interní komunikace již není záležitostí nástěnek a plakátů. Předpokládá se znalost technických novinek od intranetu, přes mobilní aplikace až po QR kódy.

Sledujte, co se děje

Hledejte nejnovější informace z oboru. Vedle odborných článků a klasických internetových stránek vám pomohou také sociální sítě. Naučte se pracovat například s Twitterem.

Zlepšujte se v psaní

Ani největší nadšení a znalost oboru a techniky vás nespasí, když nebudete umět skvěle psát. Interní komunikace musí být jasná, stručná a motivační.

-kk-

Zdroj: HRreview - britský portál pro manažery lidských zdrojů
Zobrazit přehled článků ze zdroje HRreview