Školení od HRshop nás nastartovalo!

Efektivní řízení personální agendy řeší každé HR oddělení a také vedení firem, která hledají kromě úspory financí také úsporu času. Vždyť úkolem personalistů není pouze přijímat zaměstnance a podepisovat dokumenty. Zajišťují také veškerá školení, eventy, teambuildingy a další akce pro zaměstnance i partnery. Dobrým pomocníkem můžete být v tomto ohledu platforma HRshop, která nabízí velice obsáhlou nabídku školení, jazykových kurzů, ale také MICE aktivity nebo zájezdy.

HRshop.cz

Tvůrcem platformy je technologická divize společnosti ASIANA. Ta mohla díky svým téměř třicetiletým zkušenostem vybírat z již prověřených dodavatelů a sestavit portfolio služeb přesně odpovídající požadavkům firem a zaměstnanců z různých oborů. ASIANA je také provozovatelem známého portálu Letuska.cz.

HRshop obsahuje rozsáhlou nabídku odborných školení i online jazykových kurzů, také seminářů a workshopů. V nabídce společnosti je dále možnost nákupu letenek a kompletní zajištění služebních cest, často využívaná služba vyřízení víz a MICE aktivity - incentivní zájezdy, konference kongresy a další firemní akce.

Platforma je intuitivní, přehledně uspořádaná a snadno přístupná pro každého uživatele, který do systému vstupuje pod individuálním účtem. Do HRshopu si navíc lze přidat vlastní osvědčené dodavatele. Kromě nákupu služeb z různých oblastí na jednom místě je další nespornou výhodou pro samotné firmy jednotná fakturace přes jednoho dodavatele a tudíž snížení finančních nákladů na služby.

Při vývoji platformy bylo naším hlavním cílem a především posláním pochopit potřeby našich klientů a pomoci jim najít vhodné řešení, které vidíme v široké nabídce služeb a usnadnění nákupního procesu. Stavíme na kvalitní komunikaci s klienty a tato cesta se nám vždy osvědčila,“ vysvětluje Pavla Pulchart, Business Development Manager ve společnosti ASIANA.

O přidané hodnotě platformy HRshop svědčí především spokojení zákazníci a jejich reference. „Obrátila jsem se na Pavlu Pulchart s prosbou o pomoc s výběrem školení pro HR. Vše začala řešit ihned. Požadavky z mé strany řešila opravdu rychle a výběr školení přizpůsobila tomu, co zrovna potřebuji a chci v danou chvíli. Jako začínající HR jsem si potřebovala být trošku jistější ve vedení pohovoru. Školení mi pak dalo neskutečně mnoho. Měla vždy odpověď na jakoukoliv naši otázku. Snažila se nám předat své bohaté zkušenosti. Ukázala nám například, že každá odpověď od kandidáta se může dále rozvíjet - musíme se umět pouze vhodně zeptat. Jak se říká, školení mi sedlo jako ulité. Děkuji ještě jednou za pomoc s výběrem a za trpělivost,“ hodnotí celkovou spolupráci i samotný kurz Vedení kvalitního výběrového pohovoru spokojená zákaznice.

HRshop jsem oslovila s otázkou, zda by mi mohli pomoci s komunikačním školením pro celou firmu. Jelikož doba covidové komunikaci moc nenahrávala, tak jsme se rozhodli jako firma komunikaci trošku popostrčit. S HRshopem byla excelentní domluva. Představili mi školitele Jiřího Kastnera, který se věnuje komunikačním školením a doladili jsme spolu plán prvního školení. Výsledek byl ten, že ačkoliv je těžké a de facto zázračné, aby se lektor zavděčil všem, tak se v naší firmě stalo. Bylo vidět, že je odborníkem ve svém rybníku. Dokázal obšírněji mluvit o komunikaci (zapojil psychologii, aj.), nebyl jen vypravěč. Školení nás nastartovalo a již se těšíme na další, které máme za nedlouho v plánu,“ líčí další spokojená klientka, která se zúčastnila přednášky Komunikační Desatero.

Bližší informace o platformě HRshop získáte na info@hrshop.cz, nebo na tel.: +420 234 704 954