Strategie budování zaměstnavatelské značky krok po kroku

Vytisknout

Získávání a udržení talentů se dnes stává klíčovou konkurenční výhodou. Zájem organizací v oblasti personálního marketingu se proto přesouvá od krátkodobého náboru k dlouhodobému budování zaměstnavatelské značky. Podle náborářského serveru ere.net sestává strategie budování zaměstnavatelské značky z devíti kroků: 1. Pochopení obchodních cílů firmy V první řadě je třeba vycházet z dlouhodobých obchodních potřeb firmy. Musíte pochopit jaké kompetence vaše firma potřebuje, aby mohla plnit své…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace