Tichý zaměstnanec nemusí být spokojený

Unuděný zaměstnanec zkoumající celou pracovní dobu předpověď počasí na svém počítači a do sebe zahleděný manažer neschopný motivace podřízených patří neodmyslitelně k sobě. Rozhodně by však takové situace na pracovištích nastávat neměly. Dnešní zaměstnanci si v práci žádají nové výzvy a možnosti a management si zkrátka nemůže dovolit ignorovat je. Podniky by pak byly jako dosud plné neaktivních zaměstnanců vědomých si nemožnosti vlastního rozvoje.

Mnozí manažeři setrvávají v mylném přesvědčení, že tichý zaměstnanec je spokojený zaměstnanec. Ve skutečnosti však jen opomíjejí se zaměstnanci hovořit. Nedostatek zájmu ze strany nadřízeného je závažný problém a často vede i k tomu, že lidé opouštějí svá zaměstnání. Odborníci proto manažerům radí, aby byli se podřízenými ve stálém kontaktu. Ignorace vede jen k negativním reakcím a ztrátě produktivity.

**Datum vydání:** IV/2003
Zdroj: Chicago Tribune - webové stránky amerického deníku
Zobrazit přehled článků ze zdroje Chicago Tribune