Přijďte si pro inspiraci od těch nejlepších!
Již po deváté otevřeme dveře do budoucnosti byznysu a fungování se zákazníky, prozkoumáme nové trendy a výzvy, kterým firmy čelí nebo budou nuceny čelit v blízké budoucnosti. Nabízíme platformu pro prezentaci názorů a sdílení best practices od top odborníků napříč obory. Diskutovat budeme o strategiích, které podpoří inovace a úspěšnou adaptaci firem na změny v zákaznickém chování.
Konference ZÁKAZNÍK 2030 se koná 5. listopadu 2025 od 9:00 do 16:30 hodin v Praze. Pořádá ji poradenská a vzdělávací společnost POSITIVE.
Jak se mění nákupní chování zákazníků? Jak se musí změnit firmy, aby byly konkurenceschopné? Co a jak formuje naše vztahy se zákazníky? Jak si je udržet a získávat nové? Jak zvýšit efektivitu? Jaké lidi, dovednosti, procesy, technologie budeme potřebovat? Do čeho budeme investovat, kde se naopak nabízí úspora?
10 řečníků a řečnic z oblasti bankovnictví, výzkumných a marketingových agentur, energetiky, e-commerce, logistiky, inovativních start-upů, umělé inteligence, biopotravin nabídne zajímavý mix byznysových pohledů na zákaznickou budoucnost.
-
Karolína Kříženecká, Microsoft
Zákazník jako kompas změn: trendy, které přepisují pravidla hry -
David Havlíček, EGAP
Jak bude vypadat český exportní zákazník v roce 2030 – nové trhy, nové riziko, nová očekávání? -
Eva Veisová, Ipsos
Jak se nezbláznit z generací? Generace X, Y a Z jako naši zákazníci -
Jakub-Marek Štěpán, Institut firemní kultury
Firemní kultura v době změn: Proč se firmy musí začít skutečně měnit? -
Pavel Škarda, Vodafone
Důvěra v digitální éře: Jak technologie formují vztah zákazníka a firmy -
Tomáš Vránek, ICE
Z garáže k chytrým továrnám: 3D tisk betonu – revoluce ve stavebnictví -
Kateřina Šédová, nadace Loono
Zdravotní prevence jako součást firemní kultury -
Vojtěch Válka, Vinařství Válka
S láskou k vínu! Netradiční přístup a zákaznické inovace v tradičním oboru -
Libor Mattuš, Expert na výkonnost a biohacking
Hacky pro top performery -
Filip Košťálek, Colours of Ostrava
Od streamu k srdci: Jak se mění hudební publikum 21. století
Konference je určena pro všechny, kteří pracují se zákazníky, externími i interními - pro manažery, HR pracovníky, obchodníky, marketéry, zaměstnance klientských pracovišť, pro všechny, kteří chtějí více porozumět byznysu, pochopit věci v souvislostech a inspirovat se.
Termín konání:
5. 11. 2025 od 9:00 do 16:30 hodin v Microsoft, BB Centrum (Brumlovka), Praha 4.
Cena:
Původní cena je 7 300 Kč bez DPH, v rámci partnerské spolupráce získáváte slevu 1 000 Kč po uvedení "hrnews" do pole slevový kód. Cena po slevě je tak 6 300 Kč bez DPH / účastník.
Z každé vstupenky bude věnováno 500 Kč na podporu Loono, české neziskové organizace, která podporuje zdravotní prevenci.