9. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030 - konference, která ukáže, jak se měnit spolu se zákazníky

Radikální změny v zákaznickém chování a vliv byznysových a společenských trendů jako digitalizace, umělá inteligence, udržitelnost nebo diverzita kladou obrovské nároky na adaptabilitu a flexibilitu firem. Rychlost, schopnost se měnit a inovovat patří mezi zásadní atributy úspěšných společností v dnešním světě. Ten se mění raketovou rychlostí a být konkurenceschopný proto neznamená již držet krok se svými zákazníky, ale být o krok napřed a své zákazníky inspirovat.

Zákazník 2030 - 2025

Přijďte si pro inspiraci od těch nejlepších!

Již po deváté otevřeme dveře do budoucnosti byznysu a fungování se zákazníky, prozkoumáme nové trendy a výzvy, kterým firmy čelí nebo budou nuceny čelit v blízké budoucnosti. Nabízíme platformu pro prezentaci názorů a sdílení best practices od top odborníků napříč obory. Diskutovat budeme o strategiích, které podpoří inovace a úspěšnou adaptaci firem na změny v zákaznickém chování.

Konference ZÁKAZNÍK 2030 se koná 5. listopadu 2025 od 9:00 do 16:30 hodin v Praze. Pořádá ji poradenská a vzdělávací společnost POSITIVE.

Jak se mění nákupní chování zákazníků?  Jak se musí změnit firmy, aby byly konkurenceschopné?  Co a jak formuje naše vztahy se zákazníky?  Jak si je udržet a získávat nové? Jak zvýšit efektivitu? Jaké lidi, dovednosti, procesy, technologie budeme potřebovat?  Do čeho budeme investovat, kde se naopak nabízí úspora?

10 řečníků a řečnic z oblasti bankovnictví, výzkumných a marketingových agentur, energetiky, e-commerce, logistiky, inovativních start-upů, umělé inteligence, biopotravin nabídne zajímavý mix byznysových pohledů na zákaznickou budoucnost.

  • Karolína Kříženecká, Microsoft
    Zákazník jako kompas změn: trendy, které přepisují pravidla hry

  • David Havlíček, EGAP
    Jak bude vypadat český exportní zákazník v roce 2030 – nové trhy, nové riziko, nová očekávání?

  • Eva Veisová, Ipsos
    Jak se nezbláznit z generací? Generace X, Y a Z jako naši zákazníci

  • Jakub-Marek Štěpán, Institut firemní kultury
    Firemní kultura v době změn: Proč se firmy musí začít skutečně měnit?

  • Pavel Škarda, Vodafone
    Důvěra v digitální éře: Jak technologie formují vztah zákazníka a firmy

  • Tomáš Vránek, ICE
    Z garáže k chytrým továrnám: 3D tisk betonu – revoluce ve stavebnictví

  • Kateřina Šédová, nadace Loono
    Zdravotní prevence jako součást firemní kultury

  • Vojtěch Válka, Vinařství Válka
    S láskou k vínu! Netradiční přístup a zákaznické inovace v tradičním oboru

  • Libor Mattuš, Expert na výkonnost a biohacking
    Hacky pro top performery

  • Filip Košťálek, Colours of Ostrava
    Od streamu k srdci: Jak se mění hudební publikum 21. století

Konference je určena pro všechny, kteří pracují se zákazníky, externími i interními - pro manažery, HR pracovníky, obchodníky, marketéry, zaměstnance klientských pracovišť, pro všechny, kteří chtějí více porozumět byznysu, pochopit věci v souvislostech a inspirovat se.

Termín konání: 

5. 11. 2025 od 9:00 do 16:30 hodin v Microsoft, BB Centrum (Brumlovka), Praha 4.

Cena:

Původní cena je 7 300 Kč bez DPH, v rámci partnerské spolupráce získáváte slevu 1 000 Kč po uvedení "hrnews" do pole slevový kód. Cena po slevě je tak 6 300 Kč bez DPH / účastník.

Z každé vstupenky bude věnováno 500 Kč na podporu Loono, české neziskové organizace, která podporuje zdravotní prevenci.

Registrace a další informace