Lidé, kteří se účastní kurzů slušného chování, jsou sebevědomější a dokáží udělat lepší dojem

Vytisknout

Článek se zabývá významem lekcí společenského chování pro zaměstnance. Výzkumy dokazují, že lidé, kteří prošli školením na téma společenského chování, jsou sebevědomější, více si věří a dělají lepší dojem na své okolí. To může být užitečné zejména při jednání se zákazníky či obchodními partnery. Problémem však zůstává omezený firemní rozpočet, který dovolí absolvovat toto školení jen některým zaměstnancům.Existují čtyři hlavní typy programů společenského chování:* Obecné zásady jak správně vést…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace