Utváření firemní kultury - jak firemní kultura ovlivňuje výsledky (3/3)

V minulých dílech jsme hovořili o důvěře, jejích ekonomických dopadech, které si ne vždy manažeři uvědomují, o kořenech důvěryhodnosti. Stručně shrnuto vysoká míra důvěry urychluje v organizace procesy, např. rozhodování, schopnost inovace a reakce na nutnost změny, snižuje náklady na tyto procesy a přispívá k lepším ekonomickým výsledkům. Naopak nízká míra důvěry zatěžuje organizace náklady, které se mohou projevit byrokratickými, nepružnými procesy, neochotou lidí vzít na sebe zodpovědnost, nesdílením informací apod.

Tomáš Kopecký, ředitel FC Czech s.r.o

Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

Články v sérii

Aktuální

Utváření firemní kultury - důvěra v organizaci (1/3)

Aktuální

Utváření firemní kultury - důvěra v organizaci (2/3)

Aktuální

Utváření firemní kultury - jak firemní kultura ovlivňuje výsledky (3/3)