LinkedIn nově pomáhá uživatelům s budováním osobní značky

Profesionální sociální síť LinkedIn spustila kampaň, která má stávajícím a potenciálním uživatelům pomoci s propagací jejich osobních „značek“, a najít jim tak lepší možnosti profesionálního uplatnění.

Kampaň s názvem BrandYou byla pro evropské uživatele spuštěna 16. listopadu 2010. Uživatele LinkedInu propojuje s diskusemi a tipy marketingových profesionálů, kteří radí, jak se lépe propagovat.

Odborný panel kampaně BrandYou

Za kampaní stojí ředitel pro média a inovace agentury Saatchi & Saatchi Andrzej Moyseowicz, ředitel globálního plánování agentury Publicis Worldwide John Woodward, profesor marketingu na obchodní škole INSEAD David Midgely a populární autorka a specialistka na koučink v oblasti komunikace Katie Ledgerová.

Tito lidé pomáhali sestavit online průzkum, který pomůže uživatelům LinkedInu porozumět, jaký „BrandYou typ“ představují, a vytvářet online diskuse se svými přáteli a kontakty na stránce BrandYou skupin.

Kampaň bude pokračovat v příštím roce

Cílem BrandYou je posílit využití sociálních médií pro hledání zaměstnání v období sílící mobility evropské pracovní síly. Pokračovat bude i v roce 2011 s tím, že zapojí další obsah a odborné rady.

Kampaň navazuje na nedávné spuštění tzv. Company Pages, která slouží k propagaci firem. LinkedIn byl spuštěn roce 2003 a v současné době má přes 80 milionů uživatelů po celém světě. V Evropě LinkedIn využívá více než 18 milionu lidí.

-kk-

Zdroj: Marketing Week - portál předního britského časopisu pro odborníky v oblasti marketingu a médií
Zobrazit přehled článků ze zdroje Marketing Week