Podcast: Manažeři by měli svým lidem na home office pomoci najít si strukturu ve své práci

Práce na dálku a vedení hybridních týmů se v poslední době stává poměrně častým tématem manažerských diskuzí.

Pavla Pavlíková, INNERGY, hostem podcastu HR News

Přehrát podcast

Společně s koučkou Pavlou Pavlíkovou ze společnosti INNERGY jsme diskutovaly, jaké výhody i nevýhody tento nový trend přináší. Jak pomoci nováčkům ve virtuálních týmech, aby se zapojili. Ale také, jak vést 1:1 meetingy s jednotlivými členy na dálku a v čem se liší od osobních diskuzí.

Stáhněte si zvukový záznam videa ve formátu mp3.

Nemáte čas poslechnout si celý záznam?

Klikněte na čas v závorce v popisu a dostanete se přímo na konkrétní téma uvedené na pravé straně.

[00:17] Práce na dálku a vedení hybridních týmů jako nový trend.

[01:04] Jaké aspekty musí firma ošetřit, pokud umožní zaměstnancům práci na dálku?

[01:57] Výhody komunikace na dálku pro manažery.

[02:32] Nástrahy vedení lidí na dálku.

[03:55] Adaptační proces na dálku a jak jej připravit.

[05:14] Osobní rozhovory - prezenčně versus online.

[07:45] Formálnost a otevřenost během videomeetingů.

[08:17] Struktura 1:1 schůzek v online prostředí.

[10:32] Doporučení manažerským nováčkům pro vedení lidí na dálku.

[12:42] Příklady a tipy z praxe.

[13:46] Utužování vztahů na dálku.