Schopnost rychle se rozhodovat, odhodlání „tlačit“ svůj tým dopředu nebo ochota vydobýt u vyššího…
Týmový manažer by měl jít ostatním příkladem a měl by si umět udržet chladnou hlavu i ve vyostřených…
Jednou z nejdůležitějších komunikačních dovedností týmových manažerů je schopnost naslouchat.…
Aby byli zaměstnanci v práci spokojení a produktivní, musí se cítit dobře. A musí vědět, že je…
V technologické firmě působí tým, který má na starosti údržbu již nenabízeného produktu. Jeho…
Chcete být skutečně efektivním lídrem, který má dobré vztahy se svými podřízenými a který jim…
S vedením lidí je to jako s výchovou dětí. Naštvanost, hněv, křik nebo příliš emotivní chování – to…
Komunikace tvoří velkou část práce kteréhokoliv manažera. Bez dobrých komunikačních dovedností a…
Jestliže v týmu nefunguje dobře interní komunikace, nemůže daný tým nikdy dosáhnout svého…