Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Pět tipů pro manažery, jak být zdravě asertivní

Schopnost rychle se rozhodovat, odhodlání „tlačit“ svůj tým dopředu nebo ochota vydobýt u vyššího…

Stoický klid: Jak udržet emoce na uzdě, když se konverzace vyostří

Týmový manažer by měl jít ostatním příkladem a měl by si umět udržet chladnou hlavu i ve vyostřených…

Proč musí manažeři umět dobře naslouchat – a jak na to

Jednou z nejdůležitějších komunikačních dovedností týmových manažerů je schopnost naslouchat.…

Tipy, jak „polidštit“ práci ve vašem týmu

Aby byli zaměstnanci v práci spokojení a produktivní, musí se cítit dobře. A musí vědět, že je…

Případová studie: tým bez perspektivy

V technologické firmě působí tým, který má na starosti údržbu již nenabízeného produktu. Jeho…

3 otázky, které by měl každý manažer pokládat podřízeným (ale často se tak neděje)

Chcete být skutečně efektivním lídrem, který má dobré vztahy se svými podřízenými a který jim…

Naučte se nevybuchovat: Jak coby manažer zvládat svůj vlastní hněv a stres

S vedením lidí je to jako s výchovou dětí. Naštvanost, hněv, křik nebo příliš emotivní chování – to…

Nejste občas schopni dobře vyjádřit myšlenku? Poradíme vám, co s tím

Komunikace tvoří velkou část práce kteréhokoliv manažera. Bez dobrých komunikačních dovedností a…

Jak poznat, že vaše interní týmová komunikace vázne – a jak to napravit

Jestliže v týmu nefunguje dobře interní komunikace, nemůže daný tým nikdy dosáhnout svého…

Výpis 19 z celkem 2138