Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Naučte se nevybuchovat: Jak coby manažer zvládat svůj vlastní hněv a stres

S vedením lidí je to jako s výchovou dětí. Naštvanost, hněv, křik nebo příliš emotivní chování – to…

Nejste občas schopni dobře vyjádřit myšlenku? Poradíme vám, co s tím

Komunikace tvoří velkou část práce kteréhokoliv manažera. Bez dobrých komunikačních dovedností a…

Jak poznat, že vaše interní týmová komunikace vázne – a jak to napravit

Jestliže v týmu nefunguje dobře interní komunikace, nemůže daný tým nikdy dosáhnout svého…

Jak na vedení firmy v digitální době

Co se stane, když se zkušený lídr rozhodne udělat radikální krok a přenese celou firmu do online a…

4 důvody, proč si i v plném kalendáři najít čas na individuální schůzky s podřízenými

Manažeři bývají velmi zaneprázdnění lidé. Mají hodně povinností a musí odpovídat na hodně dotazů.…

Jak mohou manažeři nejlépe podpořit podřízené, kteří prochází obdobím truchlení

Smrt někoho blízkého je jedním z nejtěžších období, kterým může člověk procházet. Úmrtí blízké osoby…

FranklinCovey uvádí novou verzi programu 7 návyků skutečně efektivních lidí

Program 7 návyků skutečně efektivních lidí se dočkal své páté generace. Během dubnových akcí v Praze…

Radikální upřímnost vs. psychologické bezpečí: Jak zpětná vazba formuje firemní kulturu

Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým…

Naučte se mluvit tak, aby vás bylo více slyšet

Stává se vám, že při interakci s druhou osobou nebo v kolektivu něco řeknete a buď vás ostatní…

Výpis 1018 z celkem 2141