Chystáte se přesvědčit svého šéfa, aby vám svěřil nový velký úkol, panel náborářů, aby vás přijal…
To, že se na vás někdo usmívá a přikyvuje, když mluvíte, ještě neznamená, že vás skutečně poslouchá.…
Nevraživost mezi dvěma vašimi zaměstnanci dospěla do fáze, kdy už je nadále neúnosná pro fungování…
Chcete-li, aby vás ostatní brali vážně, musíte se naučit navodit dobrý prvním dojem. Ten vzniká již…
Nikdy nepřijímejte rozhodnutí, o kterém byste se neradi o několik dnů později dočetli v novinách.…
Lidé, kteří jsou respektováni, obvykle dovedou ocenit ostatní. Jejich vlastní dřina a pilná práce…
Špatný přístup manažera k hodnocení výkonnosti podřízených je nejen nepříjemný pro zaměstnance, ale…
Když se zeptáte svých podřízených, zda jsou s prací pro vás spokojeni, většinou vám odpoví kladně.…
Proč jsem raději nemlčel? Tuto otázku zná velmi důvěrně většina lídrů, zejména ti extrovertní. Pro…