Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Kdy říci "ne"

Pro komunikaci s nadřízenými či se zaměstnanci platí totéž co pro komunikaci se zákazníky nikdo…

Máte důvěru svých podřízených?

Určitě to znáte jako zaměstnanec. Máte šéfa, který dělá očividné chyby v řízení a motivaci svých…

Šéf LinkedInu radí: Jak zkrotit e-mail

Pokud chcete dostávat méně e-mailů, pište méně e-mailů. To je zlaté pravidlo úspěšného řízení…

Jak vést koučovací rozhovory se zaměstnanci

Tzv. koučovací přístup k řízení lidí je dnes běžnou součástí leadershipu. Od lídrů se očekává, že…

Výjimeční šéfové myslí na své lidi

Dobrý šéf je dobrý organizátor, umí se rozhodovat a zajistit realizaci důležitých věcí. Výjimečný…

Jak zapadnout do nového pracovního týmu?

Přijali jste nového zaměstnance, jehož schopnosti a zkušenosti odpovídají nárokům pozice? Proč se…

Na co si dát pozor při společenské konverzaci

Společenská konverzace není jen klábosení o ničem. Je to způsob, jak navazovat a rozvíjet vztahy s…

Rozvíjejte vzájemné sympatie se zaměstnanci

Je všeobecně známé, že lidský faktor je důležitým prvkem fungování organizace. Může však být velmi…

Máte své úřední hodiny?

Již desítky let se v manažerské teorii hovoří o takzvaném konceptu otevřených dveří, tedy vyvažování…

Výpis 10631071 z celkem 2155