Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Čtyři aktuální trendy v prodeji

Obchodní prostředí, očekávání klientů i prodejní postupy se neustále vyvíjí. Aby vaše firma…

Čtyři amatérské chyby, které vás zbaví důvěryhodnosti

Prodejce musí za každou cenu působit profesionálně. Přeci jen chcete, aby vám klienti důvěřovali a…

Osm zlozvyků prodejců, kterých se musíte zbavit

U prodejců se často vyskytují nevhodné zlozvyky. Některé narušují jejich práci, některé působí…

3 hlavní důvody, proč vás klienti při prvním kontaktu odmítají

Prodejní cyklus je dlouhý proces s celou řadou záchytných bodů. Jedním z nejdůležitějších okamžiků…

5 věcí, které spolehlivě zabijí prezentaci

Sled nudných snímků, dikce uspavače hadů, spousta dat, ve kterých se za chvíli začneme ztrácet nebo…

4 triky, jak vždy překonat měsíční prodejní cíle

Žádný obchodník ani podnikatel by neměl pracovat takříkajíc naslepo. Všichni by měli mít nějakou…

5 parametrů, které definují ideálního B2B klienta

V prodeji je ze strany obchodníka nutné něco, čemu se říká „kvalifikace“, tedy zhodnocení, zda se…

Sedm záchytných bodů prodejního cyklu

Prodejním cyklem se nazývá celá cesta od bodu A do bodu Z, kdy A je prvotní oslovení zákazníka a Z…

Základy prodeje pro prodejní nováčky

Pro ty, kteří se v obchodě pohybují dlouho, jsou již některé aspekty prodeje naprostou…

Výpis 298306 z celkem 750