Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Pravidlo číslo 1: Nedávat klientům příliš na výběr

Zní to téměř jako paradox, ale je to tak. Čím více nabídek klientovi předložíte, tím větší je…

Specifika žen-zákaznic

Ženy hrají nezastupitelnou roli v nákupních procesech většiny rodin. Z drtivé většiny to jsou ony,…

Klesají vám prodeje? Víme, co dělat

Občasné propady v prodeji jsou normální u každého typu obchodu. Je proto dobré mít v záloze více…

4 zásadní rady pro hledání nových klientů

Ať už je naše klientská základna a oddanost klientů jakkoliv velká, existence firmy většinou stojí…

Tři základní indikátory úspěšnosti v prodeji

Prodej bez systému je chaos, ve kterém jsou úspěchy pouze náhodné, krátkodobé a nekoncepční.…

Jak poznat firmu otevřenou obchodním nabídkám?

Umět věštit z křišťálové koule a poznat ideální moment, kdy má daná firma zájem o váš produkt a kdy…

Prodejce musí zvládat zklamání každý den

Neúspěch patří k obchodu od nepaměti. Pro mnoho lidí znamenají odmítnutí ze strany klienta a dílčí…

B2B: 4 nejčastější důvody, proč od vás klient nic nekoupí

Máte pocit, že vaše nabídka je zajímavá a váš produkt je pro zákazníky potřebný, ale i přes veškerou…

Reputace je vše. Vybudujte si ji rychle

Pověst firmy je zcela klíčová pro získávání nových klientů. Skvělá reputace zvyšuje jak šance na…

Výpis 352360 z celkem 750