Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

icon Kdy říci "ne"

Pro komunikaci s nadřízenými či se zaměstnanci platí totéž co pro komunikaci se zákazníky nikdo jim nechce říkat ne. Existují však situace, kdy právě ne je jediná…

icon Máte důvěru svých podřízených?

Určitě to znáte jako zaměstnanec. Máte šéfa, který dělá očividné chyby v…

icon 5 kroků ke zdravému mozku a lepší kariéře

Poznatky současné neurovědy ukazují, že lidský mozek není odsouzen k tomu,…

icon Zahrajte si protikorupční hru

Před časem jsme informovali o e-learningovém protikorupčním kurzu, který na…

icon Šéf LinkedInu radí: Jak zkrotit e-mail

Pokud chcete dostávat méně e-mailů, pište méně e-mailů. To je zlaté…

Jak vést koučovací rozhovory se zaměstnanci

icon Jak vést koučovací rozhovory se zaměstnanci

Tzv. koučovací přístup k řízení lidí je dnes běžnou součástí leadershipu.…

icon Jak může vděčnost podpořit inovace?

Appreciative Inquiry (pozn. appreciative znamená vděčný) je metoda zavádění…

icon Nový šéf na obzoru

Pracovat dlouhou dobu pro jednoho šéfa se poštěstí jen málokomu. Šéfové…

icon Jak si získat oblibu a respekt kolegů

Každé kanceláři prospěje, když se v ní najde člověk, který dokáže…

Richard Páleník

icon Smutný stav zákazníckej orientácie spoločností v rozvinutom svete

Firmy, a to aj v rozvinutej časti sveta, čoraz viac prehrávajú svoj boj o…

icon Co ženám ve vedení nikdo neporadí?

Požadavky na rovnost mužů a žen ve vedoucích funkcích neustále narůstají.…

icon Výjimeční šéfové myslí na své lidi

Dobrý šéf je dobrý organizátor, umí se rozhodovat a zajistit realizaci…

icon Jak zapadnout do nového pracovního týmu?

Přijali jste nového zaměstnance, jehož schopnosti a zkušenosti odpovídají…

Výpis 33163328 z celkem 6678