![]() | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Výzkumy potvrzují, že jedno z nejsilnějších slov, které řídí chování nás všech, je slovo protože. Když chcete, aby vám někdo prokázal laskavost, vždy mu dejte důvod,…
Podnikatelský úspěch nikdy není zaručen. Nestačí být jen skvělý…
Přemýšleli jste někdy nad tím, proč máme dvě uši a jen jedna ústa? Možná…
Strach z nesouhlasu s někým, kdo má vyšší pravomoci než my, je přirozený.…
Každý podnikatel chce být vnímán jako spolehlivý dodavatel. Být doporučen…
S časovým plánem budete schopni dokončit projekt v přiměřené lhůtě. Klíčové…
Kancelářské prostředí je plné klišé slovních i manažerských. Fráze, které…
Buďte tu pro ostatní, když vás potřebují. Máte totiž možnost učinit život o…
Británie, Malta, Austrálie a Spojené státy. Když Češi vyrážejí za studiem…
Stačí se rozhlédnout kolem sebe, když jdete po ulici nebo cestujete…
Jak pracovat s dnešními moderními obchodníky? Jak z obchodníka dostat…
Skutečně nadaný vyjednávač nasadí prvotní pozici tak vysoko, že následně…
Jeden seniorní lídr nevěří druhému. To je bohužel realita v mnohých týmech…