Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

icon Pracovní setkání? Výstřihy a parfémy si nechte na večer

Ať už jdete na obchodní schůzku, pracovní pohovor, networkingovou akci či kamkoli jinam, kde se máte setkat s novými lidmi, neměli byste zapomínat na základní…

icon Marshall Goldsmith: Lídr si musí věřit

Silný lídr si musí věřit a vyzařovat sebedůvěru. Jak toho ale dosáhnout? To…

icon Pozor na chyby v manažerských začátcích

Začínající manažeři, a bohužel někdy i ti již zkušení, často…

icon Proč odkládáte své povinnosti?

Každý čas od času odkládá splnění nějakého úkolu. Pokud se však z odkládání…

icon Jak na fantastickou zákaznickou zkušenost: Potřebujete správný přístup (1/3)

Pokud chcete zákazníkům poskytovat skutečně perfektní zkušenost, musíte se…

icon Rozhodujte, dokud můžete

Trvá vám dlouho, než se rozhodnete? Možná si říkáte, že nechcete nic…

icon Rozvoj pomocí prožitku aneb time management jinak

Dospělí lidé se nejlépe učí v situacích, kdy musejí vystoupit z bezpečného…

icon Negativita nemusí být nutně na škodu

Bát se a být nejistý jen proto, že zažíváte nějaký negativní pocit,…

icon Jak se zbavit strachu ze změn

Typická reakce zaměstnance na změnu je odpor. Důvodem je především…

icon Umíte přesvědčit?

Schopnost přesvědčit druhé je důležitá nejen v práci, ale i v každodenním…

icon Porada není monolog

Porady jsou často jen ztrátou času, protože nemají jasně daný program,…

icon Ředitel digitálního oddělení: Jaká je jeho role (2/2)

Důraz na zákazníka je jednou z věcí, kterou šéfové digitálu mohou vzít za…

icon Naučte své lidi přijímat zpětnou vazbu

Manažerům je často vytýkáno, že nechtějí poskytovat zpětnou vazbu. Mnozí…

Výpis 23932405 z celkem 6722