![]() | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Empatie a umění komunikace jsou pro zaměstnance pracující v zákaznickém servisu zcela klíčové. Umět se naladit na stejnou vlnu, jako zákazník, a umět s ním efektivně…
Úlohou manažera není převzít odpovědnost za motivaci jednotlivců v týmu,…
Ne každý se může stát vedoucím obchodního týmu. Manažer, který dohlíží na…
Práci s daty v různé míře se nevyhne většina z nás, kteří zastáváme „…
Jestliže manažer dlouhodobě zanedbává osobní rozvoj svých podřízených,…
Dlouhodobý stres u pracovníků je jedním ze strašáků každého manažera.…
Mnoho lidí tvrdě pracuje, ale zdaleka ne všichni jsou tak produktivní, jak…
O agilním řízení se mluví už 15 let. Existuje mnoho úspěšně realizovaných…
Speciální požadavky zákazníka sice bývají občas komplikací navíc, ale firmy…
Jak vypadá úspěšný obchodní tým, který podává stabilně a dlouhodobě dobré…
V roce 1962 se Henry Ford II. rozhodl rozšířit své závodní portfolio o vozy…
Skutečně dobrý vedoucí se pozná až ve chvílích krize. Krizový management je…
Když se řekne „šikana“, mnoho lidí si jako první asi představí základní…