Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

icon Chování nadřízených ovlivňují zaměstnanci

Autor se roky zabývá tématem špatného chování lidí s autoritou. V poslední době si ale uvědomil důležitou příčinu jejich manažerského šílenství jejich zaměstnance.…

Manažer bez autority není řádný manažer

icon Manažer bez autority není řádný manažer

Každý manažer by měl mít alespoň takovou autoritu, která by zvládla…

Typy manažerských vedoucích stylů

icon Typy manažerských vedoucích stylů

Existuje několik vedoucích  manažerských stylů, které jsou klíčem k …

Neříkejte, že je třeba zlepšit komunikaci

icon Neříkejte, že je třeba zlepšit komunikaci

Řada organizací si neustále říká, že musí vylepšit svou komunikaci. To je…

Jak být efektivnější manažer

icon Jak být efektivnější manažer

Nejlepší vedoucí styl je ten, který motivuje zaměstnance. Je ale důležité…

Základy úspěšného obchodního partnerství

icon Základy úspěšného obchodního partnerství

Stále více firem hledá řešení pro své potřeby mimo vlastní zdroje. Vznikají…

Když se týmu nelíbí chování manažera

icon Když se týmu nelíbí chování manažera

Chování každého manažera je jiné a závisí na jeho povaze. Může ale …

Naučte se nosit jiné barvy než černou

icon Naučte se nosit jiné barvy než černou

Barvy, které nosíte, mohou ovlivnit váš pracovní den a dokonce i vaši…

Řízení nového týmu bez problémů

icon Řízení nového týmu bez problémů

Pokud nastupujete jako manažer do nové práce, jistě chcete řídit kolektiv…

Čeho se bojí nadnárodní společnosti?

icon Čeho se bojí nadnárodní společnosti?

Nadnárodní společnosti čelí stále složitějším a neobvyklejším rizikům.…

Když přijde jiná krev

icon Když přijde jiná krev

Časy se mění, a to platí zvlášť pro pracoviště, kde se muži a ženy ocitají…

Jak postavit efektivní tým

icon Jak postavit efektivní tým

Efektivní tým vyžaduje vůdce, který je odborný informátor, podporuje týmové…

Jak jednat s nepříjemnými zákazníky

icon Jak jednat s nepříjemnými zákazníky

Věděli jste, že zákaznický servis je mnohdy to nejdůležitější zcelé…

Výpis 21202132 z celkem 3864