![]() | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Obchodní vůdcové rádi věří, že dokáží správně přemýšlet, ale často tomu tak není. Rozhodují totiž spíše na základě emocí než logické úvahy. Logiku používají až ve…
Zamyslete se nad posledním zaměstnancem, kterého jste přijali. Nezměnil se…
Špatná týmová spolupráce vede k řadě obchodních problémů. Lidé v byznysu…
Doporučení Úřadu pro finanční a účetní standardy (FASB) ve smyslu vykazovat…
Zohledňování výsledků dalšího vzdělávání nebylo vČeské republice…
Letos na podzim si připomeneme 50. výročí předčasného odchodu nadějného…
Když se lidé usmívají, kývají a říkají vaší firmě jen samá ano, neměli…
Finanční skandály posledních let upozornily na důležitost obchodní etiky a…
Dávno minuly doby, kdy firmy řídil pouze jeden ředitel, jehož pozice se v…
Úkolem manažera prodeje je přijímat, školit a motivovat obchodníky za…
Je velice složité řídit a hodnotit návratnost investic do aktivit, které…
Konzultantské firmy zažívají nebývale vysokou fluktuaci zaměstnanců. Hovoří…
Proč některé týmy vykazují vynikající výsledky a jiné se neustále potýkají…