Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

icon Management v kostce - 5 rad

Na světě existují plné knihovny informací říkajících manažerům, jak mají vykonávat své povolání. Jelikož je ovšem nemožné veškeré důležité materiály přečíst a…

Zavádění správy znalostí ve finském parlamentu

icon Zavádění správy znalostí ve finském parlamentu

Účelem této publikace je představit názory na správu znalostí, které…

Všechny povýšit nelze, koho tedy?

icon Všechny povýšit nelze, koho tedy?

Jedním z manažerských úkolů je řízení a podpora zaměstnanců ve smyslu…

Základem produktivity je důvěra

icon Základem produktivity je důvěra

Kritickým požadavkem produktivně fungující organizace je vybudování důvěry…

Noční můry IT manažerů

icon Noční můry IT manažerů

Bezpečnost firemních informací a informačních systémů je velice důležitá.…

Velké malé portály

icon Velké malé portály

Portály se stávají stále modernější metodou automatizace komunikace se…

Portály, které opravdu fungují

icon Portály, které opravdu fungují

Firmy vkládají do podnikových portálů značné naděje. Portály se také…

Personální management vyžaduje podnikavého ducha

icon Personální management vyžaduje podnikavého ducha

Personální management klade na osobu vedoucího značné nároky, a to…

Inovace bez legrace

icon Inovace bez legrace

Každý manažer, který chce v současném prostředí uspět, se musí naučit…

Než půjdete na další nudnou poradu

icon Než půjdete na další nudnou poradu

Mnoho pracovníků zná tu situaci, kterou popisuje autor článku. Zúčastnil se…

Krachne váš podnik s odchodem počítačového technika?

icon Krachne váš podnik s odchodem počítačového technika?

Jednou z nočních můr malých podniků je představa, co by se asi stalo, kdyby…

Minulost už nezměníme, teď měníme zítřek

icon Minulost už nezměníme, teď měníme zítřek

Pondělí 14.dubna 2003 bylo významným mezníkem pro americkou společnost…

5 tipů pro méně stresující chod zákaznického střediska

icon 5 tipů pro méně stresující chod zákaznického střediska

Zákazníci dnes mohou nakupovat obrovské množství produktů prostřednictvím…

Výpis 30823094 z celkem 3856