![]() | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Podniková identita není jen módní doplněk, ale nedílná součást podniku. Významně přispívá k dosahování obchodních cílů a není možné ji podceňovat. S podnikovou…
Již delší dobu se v obchodním světě omílá dokola totéž slovo etika. Etika…
Právě v dobách krize se často prokáže, jak má firma kvalitní vedení.…
Manažeři se často ocitají v situacích, kdy je nutné změnit chování…
Představme si prezidenta Bushe jako výkonného ředitele společnosti Spojené…
Správa znalostí se objevila v plánech strategických konzultantů a…
Hlavním problémem, který musí dnešní společnosti účinně řešit, jsou tzv.…
Manažeři jsou neustále zaneprázdnění. Spěchají ze schůzky na schůzku, pořád…
Všechno je jednou poprvé, i manažerská práce. V jejím případě však stále…
Každý má právo zvolit si, kde bude pracovat. Někteří lidé se tak rozhodnou,…
Ať už je správa znalostí jakkoli oblíbeným a moderním termínem, mnohé firmy…
Autor článku přináší rozhovor s Robertem Buckmanem, který se výraznou měrou…