![]() | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Autor článku se zamýšlí nad důvody, které nejčastěji vedou k neúspěchu malých firem. Nachází jich rovnou desítku. Prvním je podcenění potřebného kapitálu nejen ke…
Víte, že lidé vnímají více než osmdesát procent okolního světa…
Někteří lidé spatřují v podnikové personální politice a pravidlech znamení…
Jedním z nejobtížnějších úkolů, které musí společnost v oblasti…
Společnost Hoffmann-LaRoche vyrábí nejlepší ze stávajících přípravků…
Velké firmy se musí zbavit etického nepořádku. Sice dominují trhu počínaje…
Podnikové znalosti se povětšinou získávají, vytváří a sdílí v celé…
Představíme-li si úspěšný obchod jako pomyslnou ekonomickou kulinární…
Článek přináší několik rad k přípravě úspěšné prezentace či projevu. Podle…
Hodnocení úrovně podpory rozhodování (Business Intelligence Assessment) je…
Při plánování prezentace či jiného veřejného projevu je důležité definovat,…
Srdcem každého strategického plánování je cíl celého projektu, jakési…
Pokud potřebuje společnost najít odborníka, bývají zpravidla prvním cílem…