| Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Všechny podniky, které se chtějí prosadit na trhu, sbírají informace. Mají většinou velkou databanku, kam ukládají údaje o zákaznících, konkurenčních firmách, vývoji…
Úspěšní podnikatelé ještě nemusí být dobrými manažery. Spíše naopak. Důvody…
Zřejmě si myslíte, že lidé opouštějí svá zaměstnání především z finančních…
Asi před rokem byl proveden výzkum, který měl zodpovědět otázku, jaké…
Na první náznaky recese reagují manažeři firem snižováním nákladů. Snižují…
Zatímco ještě před několika málo měsíci nebylo pro většinu z nás jiné…
Co vše na vás prozradí váš vlastní e-mailový dopis? Je to víc než myslíte.…
Většina firem se shoduje na tom, že znalosti jsou nejdůležitějším majetkem,…
Sestavit strategický plán není jednoduché, ale zároveň není radno takový…
Správa znalostí je definována různými způsoby. Může to být obchodní model…
Pokud začínáte s podnikáním, zajisté nepohrdnete několika osvědčenými…
Svět, spojený sítěmi a využívající ve zvýšené míře informační technologie,…