![]() | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
On-line zákazník nakupuje snadno kliknout myší, potvrdit nabídku, číslo kreditní karty a je to. Na druhém konci drátu už to ale tak jednoduché není. Nejprve…
Nová biometrická technologie umožňuje zákazníkům v obchodech platit pouhým…
Marketingová strategie je jedním z pilířů úspěšnosti podniku, ale ne tehdy,…
Internet se v oblasti zákaznické podpory prosazuje stále více. Řada lidí…
Řada zákazníků i firem začíná čím dál víc přicházet na chuť internetovému…
Čtení jako pracovní nástroj lze využívat lépe a zrychlit jej. Příprava před…
Lidé vymysleli mnoho modelů plateb. Některé fungovaly, některé ne. Jedním z…
Na českém trhu s odposlechovými prostředky působí v současnosti 89 firem,…
Provozujete E-mail marketing a najednou zjisťujete, že se vám vrací vaše…
Současný svět zažívá dosud nepoznaný rozvoj v mnoha oblastech vývoje,…
S rostoucím využitím e-komerce roste také nedůvěra k elektronickému…
Podle odborníků množství peněz utracených v elektronických obchodech dále…
Obliba a rozšíření m-komerce roste. Jedná se o využití mobilních aplikací…