![]() | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Před pár lety vznikal jeden webový obchod za druhým přicházely na internet bez jakékoliv obchodní či zákaznické strategie. Nyní však přichází nová éra společnosti…
Zisky společností vyrábějících mobilní telefony rapidně klesají, a proto…
Systémy pro CRM, zaváděné poslední dobou většinou firem, mají své kladné i…
Vytvoření dobře fungující infrastruktury pro CRM je pro řadu podniků ještě…
Článek se podrobně zabývá problematikou softwarových systémů pro řízení…
Zákaznický servis pomocí elektronické pošty není podle posledních průzkumů…
Banky a softwarové společnosti investovaly v letech 2000 a 2001 ohromné…
Řízení vztahů se zákazníky se stává neoddělitelnou součástí e-businessu.…
Semínko e-komerce pomalu ale jistě vyrůstá ve zdravou a odolnou bylinu. O…
Je využití e-komerce vhodné pro vaší firmu? Některým podnikům se vyplatí…
Cestování je velice nákladné, ale v obchodě se jeho využití zdá být…
Neustále roste potřeba zdokonalení a integrace podpory rozhodování ve…
V poslední době se množí firmy, které nabízejí nejrůznější softwarové…