Manažer - zprávy z managementu

icon Prezentace pro lhostejné publikum (1/2): Začněte zvolna a pak to rozjeďte

Kdo by chtěl prezentovat před publikem, které o danou věc nemá zájem. O tom jistě nesní nikdo z nás. Stát se to však může. A když se to stane, co můžete udělat, aby…

icon Udělejte svou příští prezentaci zajímavou a neobvyklou

Pokud je to možné, rozdělte si publikum na menší skupiny hned poté, co se…

icon Získávání nových zakázek (2/2): Nové strategie

V minulém článku jsme viděli, jak i dnes platí Aristotelovy myšlenky o…

icon Hledáte práci? Poděkujte, ale nebuďte vlezlí

Když chcete získat novou práci, musíte udělat dojem na náboráře. Odlišit se…

icon Získávání nových zakázek (1/2): Antická moudrost

Vaším cílem je přesvědčit publikum, aby něco udělalo. Jen zprostředkovat…

Článek v rámci předplatného icon Naučte se umění vyjednávat

S vyjednáváním se setkáváme v každodenním životě neustále. V rodině, v …

icon Důvěryhodnost není jen o tom, že nelžete…

Své sny a cíle popisujte s vášní a odhodláním. Mluvte o tom, co vás…

icon Umíte se chovat na poradě?

Porady nepatří k nejoblíbenějším pracovním činnostem. To však neznamená, že…

Článek v rámci předplatného icon Vánoční networking krok za krokem

Začíná období firemních vánočních večírků, které je plné příležitostí, jak…

Článek v rámci předplatného icon Dobrý spíkr není hluchý ani slepý

Spíkři chtějí, aby je lidé poslouchali a tleskali jim, když domluví. To…

Jan Táborský, Jazykové centrum Correct

Článek v rámci předplatného icon Firemní e-mail: Dobrá vizitka, nebo ostuda?

Za život napíšeme tisíce e-mailů. Mnohé stvoříme s lehkostí, bez váhání a…

icon 5 tipů, jak oživit prezentaci

Přemýšleli jste někdy nad tím, jak své prezentace nebo porady udělat…

icon Jazykové a kulturní nástrahy konferenčních hovorů

Při konferenčních hovorech, kterých se účastní lidé z různých zemí jsou to…

Výpis 157169 z celkem 451