Říká se, že zákazník má vždy pravdu. Tento předpoklad však někdy vede firmy k tomu, že přehlížejí nebo omlouvají špatné chování zákazníků. Jakmile vás však tito…
Vyjednávání se členy rodiny, kteří spoluvlastní vaše podnikání, je jiné než…
Jak může vůdce lépe řídit stres? Článek přináší rady odborníků z amerického…
Nepsaná pravidla mohou pro různé lidi znamenat různé věci. Článek přináší…
Jistě jste mnohokrát slyšeli, že mluvit na veřejnosti je umění. Obecně se…
Nejvíce vystresovaní obchodní vůdci na světě jsou v Číně. Podle…
Každý vůdce se setkává s krizemi. Úspěch řešení pak do značné míry závisí…
Mluvený projev na veřejnosti je pro mnoho lidí obávaným zážitkem. Strach z…
Řada organizací si neustále říká, že musí vylepšit svou komunikaci. To je…
Určování cílů není jednoduchá práce. Když si stanovíte příliš vysoké cíle,…
Nadnárodní společnosti čelí stále složitějším a neobvyklejším rizikům.…