Manažer - zprávy z managementu

icon Když zákazník nemá pravdu

Říká se, že zákazník má vždy pravdu. Tento předpoklad však někdy vede firmy k tomu, že přehlížejí nebo omlouvají špatné chování zákazníků. Jakmile vás však tito…

Jak vyjednávat s vlastní rodinou

icon Jak vyjednávat s vlastní rodinou

Vyjednávání se členy rodiny, kteří spoluvlastní vaše podnikání, je jiné než…

Proč firmy neuspějí

icon Proč firmy neuspějí

Ve světě stále roste počet firem, které zanikají v prvních letech své…

Krotitelé stresů

icon Krotitelé stresů

Jak může vůdce lépe řídit stres? Článek přináší rady odborníků z amerického…

Nepsaná pravidla vedoucí funkce

icon Nepsaná pravidla vedoucí funkce

Nepsaná pravidla mohou pro různé lidi znamenat různé věci. Článek přináší…

Veřejné vystupování není umění, ale dovednost

icon Veřejné vystupování není umění, ale dovednost

Jistě jste mnohokrát slyšeli, že mluvit na veřejnosti je umění. Obecně se…

Světem manažerů vládne stres

icon Světem manažerů vládne stres

Nejvíce vystresovaní obchodní vůdci na světě jsou v Číně. Podle…

Jste dostatečně odolný vůdce?

icon Jste dostatečně odolný vůdce?

Každý vůdce se setkává s krizemi. Úspěch řešení pak do značné míry závisí…

Článek v rámci předplatného icon Sedm rad pro efektivní prezentaci

Mluvený projev na veřejnosti je pro mnoho lidí obávaným zážitkem. Strach z…

Neříkejte, že je třeba zlepšit komunikaci

icon Neříkejte, že je třeba zlepšit komunikaci

Řada organizací si neustále říká, že musí vylepšit svou komunikaci. To je…

Jak si správně dávat cíle

icon Jak si správně dávat cíle

Určování cílů není jednoduchá práce. Když si stanovíte příliš vysoké cíle,…

Noční můra nespavosti

icon Noční můra nespavosti

Nedostatek spánku ať už je způsoben přepracováním nebo domácími…

Čeho se bojí nadnárodní společnosti?

icon Čeho se bojí nadnárodní společnosti?

Nadnárodní společnosti čelí stále složitějším a neobvyklejším rizikům.…

Výpis 768780 z celkem 967