Manažer - zprávy z managementu

icon Příprava důležité porady: Co udělat, aby to byl úspěch

Pro nalezení termínu musíte zvážit časové možnosti všech účastníků, ale největší pozornost věnujte časovým rozvrhům těch nejdůležitějších účastníků. Důležití lidé…

SPŠE Plzeň

icon VOŠ a SPŠE Plzeň nabízí nové perspektivní studium oboru Internet věcí

V dnešní digitální době se vše neuvěřitelně zrychluje. Lidé v roli…

icon Věk změny (1/2): Zbavte se zastaralého smýšlení a návyků

Jednou z nejobtížnějších výzev dnes je, že svět se mění mnohem rychleji než…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

icon Víte jak zvládat pracovní porady, aby nebyly jen ztrátou času?

Mnoho malých a středních firem pěstuje nešvar nulových porad, velké podniky…

icon Jak blockchain pomáhá byznysu (2/2): Výzvy

V předchozím článku jsme viděli hlavní výhody blockchainové technologie.…

icon Aplikace metodiky PRINCE2® v agilním prostředí

Řízení projektů, agilní dodávání. Dva donedávna relativně samostatné světy.…

icon Jak blockchain pomáhá byznysu (1/2)

Blockchain umožňuje sledování zásilek v reálném čase. Díky tomu můžeme…

icon Nechte své nejlepší zaměstnance odejít… nebo s nimi aspoň mluvte

Když ti nejlepší zaměstnanci zůstávají v našem týmu, je to dobře. Nebo snad…

Tomáš Nekvapil, Controller Institut

icon Kalkulace v éře 4.0: podmínky přežití nejisté

V globálním konkurenčním prostředí platí už řadu let jednoduchá pravda:…

icon Objevte výhody společnosti s. r. o. oproti podnikání jako OSVČ

Jste OSVČ a zajímá vás, zda je pro vás výhodnější stát se podnikatelem s …

icon Hlas zákazníka (2/2): Je to sbor, ne sólo

V předchozím článku jsme viděli, že ani prodejní, ani servisní týmy vám…

icon Hledání zpětného řešení v Microsoft Excel

Setkali jste se již někdy se vzorcem, ve kterém znáte výsledek a neznámou…

icon Hlas zákazníka (1/2): Kdo by se o něj měl starat

Programy zaměřené na hlas zákazníka (tzv. Voice of the Customer - VoC)…

Výpis 19511963 z celkem 12522