Manažer - zprávy z managementu

icon Jak se stát skutečným lídrem zákaznické zkušenosti

Lidé, kteří pracují v oblasti zákaznické zkušenosti, mají často k dispozici jen omezené zdroje a pravomoci. Jaké rysy by tedy tito lidé měli mít, aby v zákaznické…

icon Pohněte se svou angličtinou: Léto je díky speciálním kurzům ten nejlepší čas!

Za pět dní se toho naučíte víc než jiní po několika týdnech nebo dokonce…

Káva s DEVELORem 14. března 2017 - Impact Leadership

icon Impact Leadership aneb přínos manažera pro obchodní výsledky

Stáli jste někdy před zadáním zvýšit výkonnost zaměstnanců s cílem…

icon Využijte špatné recenze ve svůj prospěch

Negativní hodnocení není pro firmu zrovna to nejlepší, přesto může ve…

icon Pět zlozvyků šéfa bez respektu a jak se s nimi poprat

Výkonnost pracovníků se do značné míry odvíjí od toho, jak jsou v práci…

icon Nadprůměrní generální ředitelé (2/2): Pokročilá charakteristika

Pořadí nových iniciativ v řízení firmy je velmi důležité. Nadprůměrní…

icon Co dnes trápí top manažery?

Dnes pracujeme ve světě, kde je vše propojené, ale zároveň nepředvídatelné.…

icon Sedm smrtelných hříchů profilu na síti LinkedIn

LinkedIn, který právě překonal hranici 500 milionů uživatelů, umí být velmi…

icon Na co se vykašlat, když chcete být v životě úspěšnější

Co odděluje úspěšné od neúspěšných? Není to původ, vzdělání a v mnoha…

Vojtěch Gottvald

icon (De)Motivační metody v praxi – 1. část

Jak (de)motivovat tým dodržováním agilních návyků? Zde je několik tipů z …

Článek v rámci předplatného icon Soutěž: Vyhrajte vstupenky na konferenci pro personalisty

Předprázdninové měsíce jsou pro personalisty tak trochu jako ticho před…

icon Speciální formát dat v MS Excel

Určitě jste si už několikrát prohlíželi dialogové okno Buňky (nabídka…

konference Lead & Learn 2017

icon Soutěž o vstup na konferenci Lead & Learn 2017

Zvládnete-li řídit sami sebe, pak zvládnete řídit i ostatní. Konference…

Výpis 24972509 z celkem 12387