Manažer - zprávy z managementu

icon Návyky jsou dobrým sluhou, ale zlým pánem lídrů

Když se snažíte stát lepším lídrem, musíte se zbavit některých špatných návyků a naopak si osvojit nové, lepší návyky. Které byste rozhodně měli odstranit jako…

Robert Němeček, Via Libertatis

icon Obrovská příležitost koučování pro firmy

Koučování, koučink, kouč. Zajímavé je, že tyto termíny jsme slyšeli asi…

icon Práce na dálku není o penězích. Stojí a padá se vztahy

Náklady na nahrazení znalostního pracovníka se obvykle odhadují na 5násobek…

icon Tvorba grafů v Microsoft Excel

Hodnoty v tabulce je možné znázornit také pomocí grafu. Excel nabízí různé…

icon Nebojte se zákaznické zkušenosti (2/2): Návod na úspěch

V předchozím článku jsme se dozvěděli, že zákaznická zkušenost je širší…

icon Francouzi získali právo na nerušené volno

Moderní technologie dnes umožňují nepřetržitý přístup k internetu a e-…

icon Simon Sinek: Kdo neumí komunikovat, nemůže být lídrem

Ani ty nejlepší nápady a strategie nemohou uspět, pokud jim nikdo nerozumí.…

Článek v rámci předplatného icon Naučte se umění vyjednávat

S vyjednáváním se setkáváme v každodenním životě neustále. V rodině, v …

icon Je sebevražda k smíchu?

Základní výrazy v obličeji jsou stejné po celém světě. Lidé s různými…

Pavel Makovský, LIGS University

icon Prokrastinace – módní pojem, nebo hrozba?

V poslední době často slýcháme pojem prokrastinace. Co si však pod tímto…

icon 5 kroků ke splnění (téměř) každého cíle

Začátek roku je tradičním obdobím předsevzetí a vytyčování nových cílů.…

icon Nebojte se zákaznické zkušenosti (1/2): Nepleťte si ji se zákaznickým servisem

Disney, Starbucks a Amazon jsou společnosti působící v různých odvětvích.…

icon Strhněte zdi mezi průmyslovými odvětvími

Brzy již nebude snadné rozeznat, kde jsou hranice mezi jednotlivými…

Výpis 26402652 z celkem 12358