Manažer - zprávy z managementu

icon Řídit projekty se nenaučíte náhodou

Projektové řízení patří k nejčastěji opomíjeným oblastem fungování firem. Mnohé organizace pouze nazývají některé své pracovníky projektovými manažery, protože to…

Vilém Patloka, SC&C Partner

Článek v rámci předplatného icon Blue Ocean Strategy - Jak na to? (část 1/2)

První krok byl naznačený v článku Blue Ocean Strategy - Úvod do hledání…

icon Strategická změna a střední management: Frustrace středních manažerů (2/2)

V předchozím článku byla popsána výchozí situace firmy. Nový CEO chystal…

icon Jak chránit data v Microsoft Excel (část 2) - Uzamknutí buněk

V minulém článku jsme si popsali postup, jak si zaheslovat vaše excelovské…

Vladimír Peták v Management TV: V letectví není cílem zisk ani vytíženost letu, ale spokojený zákazník

icon Vladimír Peták v Management TV: V letectví není cílem zisk ani vytíženost letu, ale spokojený zákazník

Vladimír Peták je generálním ředitelem a členem představenstva společnosti…

icon Nejlepší lídři se omluví, když udělají chybu

Zdá se, že ti nejlepší a nejefektivnější lídři jsou vysoce profesionální,…

icon Kdy vás tým potřebuje více, než si myslíte

Manažerům je často vytýkáno, že sledují každý krok svých podřízených a…

icon Je řízení lidí na dálku opravdu tak těžké? A co egyptské pyramidy?

Manažer, který řídil budování pyramid v Gize, nemusel dělníky nahánět po e-…

icon Potýkáte se s negativními myšlenkami? Brian Tracy na ně vyzrál

Negativní myšlenky jsou hlavní překážkou úspěchu. Ba co víc, mohou váš…

icon Nezdařená prezentace? Není proč se hroutit

Pečlivě jste si připravili prezentaci pro své nadřízené a podle svého…

icon Strategická změna a střední management: Začátek může být slibný, ale... (1/2)

Když dochází ke strategické změně, k transformaci, je otevřená rebelie…

icon Že moc korumpuje? Ano, ale ne nezbytně

Může moc skutečně snížit míru empatie a soucitu, který v sobě lidé mají?…

icon Jak na fantastickou zákaznickou zkušenost: Dokonalý produkt neexistuje (3/3)

V minulém článku jsme se podívali na to, jak si při zlepšování zákaznické…

Výpis 32513263 z celkem 12406