V první části článku o nežádoucím chování při veřejných vystoupeních jsme se zaměřili na to, jak důležitá je příprava. Zásadní je nejen připravit prezentaci na míru…
Důraz na zákazníka je jednou z věcí, kterou šéfové digitálu mohou vzít za…
Porady jsou často jen ztrátou času, protože nemají jasně daný program,…
Manažerům je často vytýkáno, že nechtějí poskytovat zpětnou vazbu. Mnozí…
Čtvrtletní zisky už nyní nejsou přesným odrazem toho, jak si firma vede.…
Výšlap na horu poznání není nikdy marný, buď dosáhnete vyššího bodu již…
Každý z nás má určité komunikační návyky, které jsou natolik rutinní, že si…
Kdo by nechtěl efektivněji řídit svůj čas... Snaha lépe využívat své časové…
Pondělí 23. listopadu 2015 16:30-22:00 Corinthia Hotel Prague, Kongresová…
Vadí vám jako zaměstnanci, když vám váš šéf nevěří? Komu by to také…
Profesní síť LinkedIn je skvělým nástrojem navazování nových obchodních…
Jan Mühlfeit věří, že jedinci, organizace i státy mají obrovský lidský…
Jen polovina zaměstnanců tvrdí, že jim management společnosti představuje…