Od devadesátých let minulého století se ke zlepšení vyspělosti řízení procesů IT služeb, zejména v oblasti správy IT infrastruktury, používá ITIL®. V průběhu…
Zájemci o postup z role středního do role vyššího manažera, kteří mají…
Doby, kdy se firmy potýkaly s problémy, které dokázal vyřešit jeden člověk,…
Lidé často mají rozdílné cíle, a proto vznikají neshody. Je to jen…
Mnohokrát jsme už psali o tom, že úspěšný manažer musí umět delegovat.…
Pozitivní myšlení je nezbytné, pokud se chcete cítit dobře a žít šťastný…
V životě nás potkávají různé závažné situace, které testují naši duševní…
Konferenční hovory jsou dnes zcela běžnou součástí práce manažerů. Zdaleka…
Manažerské pozice hýbou českým byznysem. Znáte ale základní pravidla a…
V předchozím článku jsme vás informovali o tom, že lidé se obvykle…
Při své další prezentaci začněte otázkou zaměřenou na každého jednotlivce…
Všichni bychom se měli snažit být co nejlepší v tom, co děláme. Existují…
Existují nejrůznější rady, jak správně kritizovat. Řada z nich si však…