Přemýšlíte nad tím, jak si vybudovat důvěru mezi vašimi zaměstnanci? Allbusiness.com upozornil na čtyři způsoby, jak toho dosáhnout. 1) Dodržujte sliby Když vám…
Ve světě byznysu je přirozené přemýšlet v intencích naplánovat uskutečnit.…
Jste připraveni postoupit v kariéře z pozice řadového pracovníka do role…
Manažeři jsou příliš často zavaleni každodenními problémy a nemají čas na…
Nikdy se nepoddávejte pocitu, že máte nedostatek informací. Zvykněte si na…
Vaši zaměstnanci nemají povinnost mít se navzájem rádi, musí se ale…
Aktivita, kterou pokládáte za zábavnou, by měla být vnímaná stejně i…
Když probíhá porada nebo telekonferenční hovor, multitasking není na místě.…
I top manažerovi se může stát, že přijde o zaměstnání. Průměrně pak zůstává…
Každý manažer dělá správné věci, což je strategická část jeho práce. Tyto…
Zaměstnanci na všech úrovních dnes musejí umět komunikovat se svými…
Jaký typ osoby byste měli být, abyste se mohli stát skvělým mentorem? Co…
Dát zaměstnancům větší prostor pro samostatné rozhodování znamená učinit je…